Europa League 2021 - 2022

Kielse Rat

Well-known member
Bij Antwerp-Frankfurt was het vuurwerk, letterlijk dan. De doelman van Frankfurt kreeg een bommetje net niet op zijn hoofd. Ook voor de wedstrijd maakten de fans van beide teams er een gezellige avond van. Dat wordt nog feest als Fenerbache op bezoek komt.
 

Batigoal

Well-known member
Mooi avondje Europacup-voetbal zo in het verschiet! Staan mooie affiches op het programma voor de Nederlandse clubs.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Net was HJK - Maccabi Tel Aviv live. Wedstrijd was toch aardig in balans, maar het werd 0-5
 

Max

Administrator
Forumleiding
Mooi avondje Europacup-voetbal zo in het verschiet! Staan mooie affiches op het programma voor de Nederlandse clubs.

Ik begrijp van Slot dat je beter geen Feyenoord - Union kunt gaan kijken. Schijnbaar spelen die afschuwelijk voetbal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
22 keer gescoord in 8 competitiewedstrijden, dat zal dan wel meevallen toch?

Volgens Slot een hoop uit standaardsituaties. Schijnen goed te zijn in het voetbal van de tegenstander te ontregelen. Tot dusver valt het mij wel mee.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet meer wat de regels zijn, maar het is momenteel -15 graden in Alma-Ata tijdens Kairat tegen Qarabag
 

erka

Well-known member
-15 C mag er gestopt worden tenzij beide partijen willen doorvoetballen geloof ik.
 

Batigoal

Well-known member
Ah weer eens zo'n wedstrijd waar de temperatuur magischerwijs net boven de toegestane grens blijft.
 

Batigoal

Well-known member
Olympique Marseille werd helemaal op een hoopje gespeeld door Galatasaray en gaat nu naar de Conference League of is helemaal uitgeschakeld.

Bosz en Gio allebei netjes door!
 

JMD

Well-known member
Sevilla - Dinamo Zagreb
Atalanta - Olympiacos
RB Leipzig - Real Sociedad
FC Barcelona - SSC Napoli
Zenit St.Petersburg - Betis Sevilla
Borussia Dortmund - Rangers
Sheriff Tiraspol - SC Braga
FC Porto - Lazio Roma

Dus met het oog op de coëfficiënten heeft Braga de gunstige optie geloot, Porto een beetje middelmatig, had moeilijker gekund, maar ook makkelijker.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan