Europa League 2021 - 2022

Forza AZ

Well-known member
Programma 3e voorronde returns:

10 augustus
1800 FC Flora Tallinn(Est)-Omonoia FC(Cyp) (0-1)
2030 ŠK Slovan Bratislava(Slw)-Lincoln Red Imps FC(Gib) (3-1)
12 augustus
1700 Alashkert FC(Arm)-FC Kairat Almaty(Kaz) (0-0)
1800 HJK Helsinki(Fin)-Neftçi PFK(Aze) (2-2)
1900 FK Žalgiris Vilnius(Lit)-NS Mura(Slv) (0-0)
1900 Anorthosis Famagusta FC(Cyp)-SK Rapid Wien(Oos) (0-3)
2000 St Johnstone FC(Sch)-Galatasaray AŞ(Tur) (1-1)
2045 Celtic FC(Sch)-FK Jablonec(Tsj) (4-2) *

*: winnaar in volgende ronde tegen AZ
 

JMD

Well-known member
Celtic en Rangers spelen allebei op 26 augustus thuis, dat kan volgens mij niet, dus dan zal Celtic gedraaid worden lijkt me. Dat zou dan betekenen dat AZ eerst thuis speelt.
 

Forza AZ

Well-known member
Celtic en Rangers spelen allebei op 26 augustus thuis, dat kan volgens mij niet, dus dan zal Celtic gedraaid worden lijkt me. Dat zou dan betekenen dat AZ eerst thuis speelt.
AZ speelt nog steeds de return thuis. De uitwedstrijd wordt verschoven van donderdag 19 naar woensdag 18 augustus.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Forza AZ

Well-known member
Programma 4e voorronde heenwedstrijden:

17 augustus
2100 FK Crvena zvezda(Ser)-CFR 1907 Cluj(Roe)
18 augustus
2045 Celtic FC(Sch)-AZ Alkmaar(Ned)
19 augustus
1900 Randers FC(Den)-Galatasaray AŞ(Tur)
1900 Omonoia FC(Cyp)-Royal Antwerp FC(Bel)
1900 SK Slavia Praha(Tsj)-Legia Warszawa(Pol)
2000 NS Mura(Slv)-SK Sturm Graz(Oos)
2045 Fenerbahçe SK(Tur)-HJK Helsinki(Fin)
2100 SK Rapid Wien(Oos)-FC Zorya Luhansk(Oek)
2100 Olympiacos FC(Gri)-ŠK Slovan Bratislava(Slw)
2100 Rangers FC(Sch)-Alashkert FC(Arm)
 

Reinoud

Well-known member
AZ wel sowieso zeker van groepsfase ECL toch? Nu toch wel erg fijn, want ze zullen toch zeker geen favoriet zijn tegen de Schotten.
 

erka

Well-known member
Geen favoriet nee, maar Celtic kan er ook niet veel van hoor. Niveau van Celtic ligt een stuk lager dan van bv. Ajax en PSV tegenwoordig. Liggen best kansen voor AZ.
 

ALenstra

Well-known member
AZ kan best wel winnen van Celtic. We moeten Celtic niet groter maken dan ze zijn. Aan de andere kant is dit AZ minder dan vorig seizoen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Normaal gesproken zou ik AZ hoger aanslaan. Maar daar zijn wat basisspelers van vertrokken en ze hebben een trainer die Koopmeiners en Midso op de bank zet. Dus dan vrees ik het ergste.
 

Forza AZ

Well-known member
Normaal gesproken zou ik AZ hoger aanslaan. Maar daar zijn wat basisspelers van vertrokken en ze hebben een trainer die Koopmeiners en Midso op de bank zet. Dus dan vrees ik het ergste.
Ik neem toch aan de hij Koopmeiners woensdag wel gewoon in de basis zet na de misser van gisteren. Midtsjø was geblesseerd geweest en kon nog geen 90 minuten spelen, dus dat die gisteren niet de hele wedstrijd speelde is wel logisch. Al was basis en later wisselen misschien logischer geweest dan hem laten invallen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik neem toch aan de hij Koopmeiners woensdag wel gewoon in de basis zet na de misser van gisteren. Midtsjø was geblesseerd geweest en kon nog geen 90 minuten spelen, dus dat die gisteren niet de hele wedstrijd speelde is wel logisch. Al was basis en later wisselen misschien logischer geweest dan hem laten invallen.

Dat lijkt mij zeker een logischere optie. Je hebt tegenwoordig genoeg wissels en het gaat ook om het signaal wat je aan je ploeg en de tegenstander afgeeft.
 

Forza AZ

Well-known member
Lekker gepland dan, staat nu tegelijk met Benfica - PSV dan... :(
Het is niet eens zeker of Celtic-AZ überhaupt wel op TV te zien is. Ook in Schotland is de wedstrijd vooralsnog niet live op TV, dus dan kunnen de Nederlandse zenders ook geen beelden overnemen.

Dat is toch bizar, dat wedstrijden van een grote club als Celtic misschien niet eens op TV te zien zijn.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dat is behoorlijk bizar ja. Zelfs alle oefenwedstrijden zijn bij Feyenoord minimaal via YouTube te volgen. Mag toch aannemen dat Celtic dat in ieder geval regelt.

Weet jij meer? @Kralinger?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Dat is behoorlijk bizar ja. Zelfs alle oefenwedstrijden zijn bij Feyenoord minimaal via YouTube te volgen. Mag toch aannemen dat Celtic dat in ieder geval regelt.

Weet jij meer? @Kralinger?
Voor zover ik begrijp is dit live op Celtic TV en een betaalde stream via de Celtic website...
 

Forza AZ

Well-known member
Voor zover ik begrijp is dit live op Celtic TV en een betaalde stream via de Celtic website...
Alleen audio via Celtic TV zover ik lees, geen beeld. Kan nog veranderen, want vorige week schijnt pas op de dag zelf voor Celtic-Jablonec een livestream te zijn aangekondigd.
 
Bovenaan