Europa League 2021 - 2022

gevegt

Well-known member
Kostic blijft een fenomeen. Als hij het op zijn heupen heeft, verliest Eintracht zelden.
 

JMD

Well-known member
Frankfurt had met 2-1 gewonnen bij Betis Sevilla, bleef lang 0-0 gisteravond totdat Betis in de 90e minuut de 0-1 maakte. Verlengen dus. Daarin pakte Frankfurt Betis terug door in de 120e minuut de 1-1 te maken... :)
 

Batigoal

Well-known member
Mooi rijtje wedstrijden gisteravond met veel clubs die aan elkaar gewaagd waren. West Ham valt me mee dit toernooi en Sevilla verslaan is knap met ook hier weer de winnende van een Oekraïner na een blundertje van de keeper.

Moeilijk om een favoriet voor de eindwinst aan te wijzen. West Ham, Atalanta of RB Leipzig?
 

JMD

Well-known member
Leipzig - Atalanta
Frankfurt - Barcelona
West Ham - Lyon
Braga - Rangers

1/2 finale
Leipzig/Atalanta - Braga/Rangers
West Ham/Lyon - Frankfurt/Barcelona
 

JMD

Well-known member
Wat ik vooral leuk vind is dat het (oke, op Barcelona na) nou niet de namen zijn van clubs die standaard ver komen in Europa. Voor al die clubs (en hun supporters) zal de finale halen een wereldprestatie zijn waar ze nog lang over napraten.
 

erka

Well-known member
Hup Atalanta! Hup Frankfurt. En snel eruit Rangers svp, ze moeten vooral niet gaan denken dat ze daar kunnen voetballen.
 

Batigoal

Well-known member
Er is nog weinig gespeeld; drie keer 1-1. Braga won wel met 1-0 van Rangers, maar met een return in Glasgow kan er nog van alles gebeuren.

Mooie goals bij Frankfurt en Barça! Leuke wedstrijd volgens mij ook.
 

Makanaky

Well-known member
Wat ik vooral leuk vind is dat het (oke, op Barcelona na) nou niet de namen zijn van clubs die standaard ver komen in Europa. Voor al die clubs (en hun supporters) zal de finale halen een wereldprestatie zijn waar ze nog lang over napraten.
Frankfurt speelde onlangs nog een halve finale EL, Lyon kwam vaak ver in de CL, Rangers heeft de EL nog gewonnen, Leipzig speelde halve finale CL 2 jaar geleden, Braga haalde de EL-finale tegen Porto. Kwartfinale EL is dus niet uitzonderlijk voor 6 van de 8.
 

Maasveld

Well-known member
Haha, Barcelona heeft gisteren uit angst voor een uitwedstrijd in eigen stadion de kaartverkoop aangepast. Je kon alleen nog maar met een Spaanse bankpas een kaart bestellen. Frankfurt is met een bescheiden 30.000 man in de stad.
 
Bovenaan