Abubakari
Well-known member
Leg je er nou maar gewoon bij neer dat Ajax de rest van jouw leven kampioen wordt.Natuurlijk wel. Alleen clubs met een dak moeten weg!
Leg je er nou maar gewoon bij neer dat Ajax de rest van jouw leven kampioen wordt.Natuurlijk wel. Alleen clubs met een dak moeten weg!
Dat kan niet meer.Leg je er nou maar gewoon bij neer dat Ajax de rest van jouw leven kampioen wordt.
Held!Koert is niet te spreken over de scheidsrechter.
Het was of dit toestaan of het allemaal achter de voordeur laten gebeuren.
Inmiddels nog maar 2 over, de usual suspects, Rangers en Celtic. Motherwell (3-0 bij Hapoel Beer Sheva) en Aberdeen (1-0 bij Sp. Lissabon) liggen eruit.Aberdeen wint met 0-2 bij Viking in Noorwegen en Motherwell wint na strafschoppen van Coleraine in Noord-Ierland. Er zijn 4 Schotse clubs door naar de 3e kwalificatieronde. Dat is volgens mij lang niet gebeurt.
Ki Speelde tegen Dinamo Tbilisi. Ik had dus gedacht dat die Georgiers wellicht veel afwezigen hadden maar dat was niet het geval. Ze speeldne met dezelfde 11 die in Wales tegen Connah's Quay speelden en 12 dagen geleden in de competitietopper tegen Dinamo Batumi.KI uit Faroer verslaat TBlisi met 6-1 en is dus 1 ronde van de groepsfase verwijderd. Idem voor Tirana (vrijgeloot), KuPS (Fin), Serajevo (Bos) en Flora Tallinn (Est)
Turkije heeft een slechte avond, zowel Besiktas (tegen Rio Ave) als Alanyaspor (tegen Rosenborg) eruit
Stade Reims verliest na strafschoppen van Fehervar, en ook Oekraïne is al een ploeg kwijt, al was de nederlaag van Desna bij Wolfsburg niet echt verrassend.
Ik wilde het net posten... Dat was dus precies de groepsindeling van vorig jaarRosenborg-PSV
Sporting-LASK
Dat is opvallend zeg.
Rosenborg-PSV
Sporting-LASK
Dat is opvallend zeg.