Europa League 2016-2017

JMD

Well-known member
Dit is toch gewoon rood voor die Portugees?? Tot 3x toe proberen de enkel te raken...
 

JMD

Well-known member
Heracles doet vooral aan breien... Lijkt wel alsof ze niet durven te schieten.

En als je voorzetten, corners en vrije trappen dan dramatisch zijn dan levert het niet veel op. Heracles is wel beter in de 2e helft, maar Arouca leunt rustig achterover en komt ook niet in de problemen..
 

Pascallovic

Well-known member
Ach blijven herhalen dat je niet tegen een wonderploeg speelt, terwijl jezelf ook geen wonderploeg bent. Je had ze moeten pakken toen ze een slechte dag hadden. Nu zijn ze gelijkwaardig en vlieg je eruit.

Rochet is in de 2e helft een stuk beter heeft 2x goed ingegrepen.
Daar wordt ie voor betaald en opgesteld.
 

JMD

Well-known member
Ach blijven herhalen dat je niet tegen een wonderploeg speelt, terwijl jezelf ook geen wonderploeg bent. Je had ze moeten pakken toen ze een slechte dag hadden. Nu zijn ze gelijkwaardig en vlieg je eruit.
Klopt. Vandaag hebben ze eigenlijk bijna niks gecre?erd.

Dit wordt een hele vervelende slotfase zo meteen.... Die Portugezen gaan alle trucs gebruiken.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Neem toch risico, 0-0 of 1-0 achter maakt niet uit, scoren moet je toch wel
 

Jozsef

New member
Hou toch op. Wat is er eng aan die weg? Rijdt de road to palm beach op Kreta maar eens, dan praat je wel anders.

Madeira. Ik heb geen hoogtevrees, maar m'n vrouw wilde uitstappen. Die zat ook aan de ravijnkant, haha.

5304d5228fb2cd0a4419998538ebdc4c.jpg
 

JMD

Well-known member
Spartak Moskou uitgeschakeld door Larnaca....
Goteborg heeft de 1-2 thuisnederlaag tegen Helsinki goedgemaakt, 0-2 in Finland


Pfff, dan heb je 5 tegen 4 situatie en doe je dit...
 

Joost

Well-known member
Heb je tien minuten voor tijd een hoekschop en dan maar vier man voor het doel zetten...
 

JMD

Well-known member
Madeira. Ik heb geen hoogtevrees, maar m'n vrouw wilde uitstappen. Die zat ook aan de ravijnkant, haha.

5304d5228fb2cd0a4419998538ebdc4c.jpg

Daar is zelfs nog een afrastering. Ik heb op weggetjes gereden waar dat er zelfs niet was, en de weg net breed genoeg voor 1 auto. Gewoon voor je uit blijven kijken. :)
 
Bovenaan