De achterstand op plek 12 zal hoogstwaarschijnlijk inderdaad niet meer ingehaald worden dit seizoen.In principe verliezen we de rechtstreekse CL-plek al in 2018.
De laatste paar jaar hebben uitgewezen dat dit niet zo eenvoudig zal zijn. Binnenkort zijn we ook gewoon de vaste plek in het hoofdtoernooi van de CL kwijt.
Ik gun het Heracles, maar hoe vaak heeft een Nederlandse club gewonnen in Portugal? AZ ook met de hakken over de sloot ... elk jaar weer hetzelfde liedje.
Het zou me niets verbazen als zowel Heracles als AZ volgende week wordt uitgeschakeld. Toch knap dat Nederlandse clubs in Europa na al die jaren je nog altijd weten teleur te stellen.
Indrukwekkende 5-0 overwinning van AA Gent op de Roemeense nummer 3. Dat zou een Nederlandse club echt nooit presteren.
Misschien is dat wel het probleem. Heracles heeft 10 kansen nodig om een doelpunt te maken, terwijl Arouca daar schijnbaar geeneens een kans voor nodig heeft. Het overwicht dat we gisteren hebben gezien, dat zal volgende week echt niet zo groot zijn.
Ongeveer 50 heb ik ergens gelezen.Hoeveel supporters had Arounca mee Bonehead?
Ik wist tot een paar dagen terug niet eens dat Heracles en Arouca in een battle verwikkeld waren
Nou ja Arouca, het won het afgelopen seizoen wel van Benfica thuis en uit bij Porto, kun je wel behoorlijk mee thuiskomen lijkt me, mijn zegen konden ze iig dus niet meer ontlopen.
Het verschil met nu is wel dat David Simao bij hun vertrokken is, en dat alleen al scheelt een slok op de borrel, en Lucas Lima. Dat waren dan ook de enige twee spelers die ik ken van ze. Er zijn wat onbekende Brazilianen daarvoor teruggehaald.
Ik ga de return nu meepakken ook denk ik, een goeie ouwe Nederland vs. Portugal clash...never a dull moment
Hoeveel supporters had Arounca mee Bonehead?
Ben ik toch zeer benieuwd naar de foto's van die hachelijke wegen.Heracles-supporters zijn op weg naar het stadion uit angst uit de bus gestapt omdat deze over zeer hachelijke wegen reed.
Niet de meest verschrikkelijke weg die ik ooit heb gezien.