Ben benieuwd wanneer de 1-1 valt...
Ze spelen vanavond wel met een serieus elftal, maar ze staan toch 2-1 achter bij NK Domzale.Zou West Ham de voorrondes dit jaar w?l serieus nemen? Bilic wilde zo graag Europees voetbal halen, maar vorig jaar stelde hij een jeugdteam op omdat hij de competitie toch belangrijker vond. Ben benieuwd of hij dit jaar wel bij zijn standpunt blijft.
Fred Friday erin, jaw?l!
Geen idee waarom, maar als ik die naam hoor denk ik altijd aan honkbal.
Heracles gaat gewoon door hoor. Ze hebben expres al die opgelegde kansen laten liggen zodat Bonehead volgende week nog enigszins een wedstrijd krijgt te zien. Sportief heur want dat Arouca kan er natuurlijk geen ene kut van. Dat hebben ze vandaag bewezen.
Ik gun het Heracles, maar hoe vaak heeft een Nederlandse club gewonnen in Portugal? AZ ook met de hakken over de sloot ... elk jaar weer hetzelfde liedje.
Misschien is dat wel het probleem. Heracles heeft 10 kansen nodig om een doelpunt te maken, terwijl Arouca daar schijnbaar geeneens een kans voor nodig heeft. Het overwicht dat we gisteren hebben gezien, dat zal volgende week echt niet zo groot zijn.Arouca scoort uit iets dat geeneens een kans was.
Heracles wist daarentegen wel tien goede kansen te scheppen. Het moet wel heel raar lopen willen ze volgende week niet goed aflopen.
Arouca scoort uit iets dat geeneens een kans was.
Heracles wist daarentegen wel tien goede kansen te scheppen. Het moet wel heel raar lopen willen ze volgende week niet goed aflopen.
De laatste paar jaar hebben uitgewezen dat dit niet zo eenvoudig zal zijn. Binnenkort zijn we ook gewoon de vaste plek in het hoofdtoernooi van de CL kwijt.