Geen Man Utd of Lyon dus Ajax heeft een behoorlijke kans.
Wanneer heeft een Engelse ploeg een Nederlandse club ( lees Ajax of Psv) weggespeeld?
M.a.w. tegen Man Utd had Ajax ook best wel een kans gehad. Al heb je tegen andere teams meer kans om door te komen.
Precies. PSV verloor vorig seizoen ook niet van Man Utd in de CL...
Dat zal wel voor elk team gelden in deze fase van de competitie. Toch?Voor Man Utd is de EL nu een grote prijs. Die zullen zeker met het sterkste elftal tevoorschijn komen.
Voor Man Utd is de EL nu een grote prijs. Die zullen zeker met het sterkste elftal tevoorschijn komen.
Ook dat idd. Hebben nog twee duels in te halen, kunnen zomaar tweede staan over aantal weken.Kunnen ze geen CL meer halen via de competitie?
Man Utd is ook geen ploeg wat dit seizoen grote uitslagen neerzet. Het wordt vast geen 3-0, 0-3 voor United, maar ik verwacht wel dat ze Anderlecht uitschakelen.Daarom denk ik dat Anderlecht zeker niet gaat worden afgeslacht door United.
Man Utd is ook geen ploeg wat dit seizoen grote uitslagen neerzet. Het wordt vast geen 3-0, 0-3 voor United, maar ik verwacht wel dat ze Anderlecht uitschakelen.
Ik ken de Turkse gemeenschappen in Brussel en Gelsenkirchen niet maar die in Genk bestaat met name uit Galatararay-fans. Volgens mij is er in de buurt van het stadion zelfs een clubcafe.
Niet alleen in Genk maar ook in Gelsenkirchen heeft Galatasaray de meeste aanhang. Gelukkig zijn er ook wijze Turken die ervoor kiezen geen supporter te zijn van Galatasaray.