Europa League 2016-2017

erka

Well-known member
3-1 Besiktas, opnieuw Babel. Neem aan dat Erdogan hem wel een bloemetje stuurt nu.
 

Janssen

Well-known member
Schalke-Besiktas en Anderlecht-Besiktas ook :D

Ik ken de Turkse gemeenschappen in Brussel en Gelsenkirchen niet maar die in Genk bestaat met name uit Galatararay-fans. Volgens mij is er in de buurt van het stadion zelfs een clubcafe.
 

erka

Well-known member
Ik ken de Turkse gemeenschappen in Brussel en Gelsenkirchen niet maar die in Genk bestaat met name uit Galatararay-fans. Volgens mij is er in de buurt van het stadion zelfs een clubcafe.

In het Ruhrgebied wonen iets van 600.000 Turken geloof ik. Die zijn vast niet allemaal voor Besiktas :)
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het Ruhrgebied wonen iets van 600.000 Turken geloof ik. Die zijn vast niet allemaal voor Besiktas :)

Met Besiktas in Rotterdam kwamen ze ook vanuit Duitsland aangereden. Alles binnen Nederland, Belgi? of Duitsland wordt een waar voetbalfeest.
 

gevegt

Well-known member
Ik ken de Turkse gemeenschappen in Brussel en Gelsenkirchen niet maar die in Genk bestaat met name uit Galatararay-fans. Volgens mij is er in de buurt van het stadion zelfs een clubcafe.
In Gelsenkirchen heb je alleen Turkse caf?'s.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Europa League 2016-2017

Zware loting. Het is echter niet Schalke haar jaar, dus wie weet. Onderschatting en gebrek aan motivatie is onmogelijk.

De Turken lekker naar Frankrijk. Gelukkig geen Duitsland, Nederland of Belgi?.
 
Bovenaan