JMD
Well-known member
AZ treft een goeie tegenstander, helaas
Want?
Het is de huidige nummer 6 van Roemeni?. Als je daar als nummer 3 van Nederland niet van wint heb je ook niks in die groepsfase te zoeken.
AZ treft een goeie tegenstander, helaas
Astra Giurgiu - AZ
Zowel AZ als Ajax beginnen dus uit
Eerst uitspelen kan een voordeel zijn, maar ik denk dat het beide lastige tegenstanders zijn. Straks hebben we alleen Groningen in het hoofdtooi van de EL ...
Want?
Het is de huidige nummer 6 van Roemeni?. Als je daar als nummer 3 van Nederland niet van wint heb je ook niks in die groepsfase te zoeken.
Klopt, maar je had ook lastigere tegenstanders kunnen treffen (afgelopen jaren Southampton, Anzhi etc.). Dit zijn gewoon klussen die je moet kunnen hebben. En AZ is trouwens vaak wel goed in Europa.Waar hebben we dit eerder gehoord?
Nederlandse teams hebben het gewoon moeilijk tegen dit soort tegenstanders ...
Ik dacht dat Ajax eerst uit moest?
Ik dacht dat Ajax eerst uit moest?
Nee, het zou eerst om 20.00u Nederlandse tijd (=21.00u Roemeense tijd) beginnen. Dat staat ook nog op uefa.com.Volgens mij omdat het in Roemenie een uur later is?
Foxsports.nl doet er alles aan, maar de Roemenen werken (nog) niet mee aan de tv opname van de wedstrijd.
Het word dus duimen morgen en zoeken met de Raspberri voor een Roemeens streampje.