Europa League 2015/2016

Mario

Well-known member
Astra Giurgiu - AZ

Zowel AZ als Ajax beginnen dus uit

Eerst uitspelen kan een voordeel zijn, maar ik denk dat het beide lastige tegenstanders zijn. Straks hebben we alleen Groningen in het hoofdtoernooi van de EL ...
 

JMD

Well-known member
Eerst uitspelen kan een voordeel zijn, maar ik denk dat het beide lastige tegenstanders zijn. Straks hebben we alleen Groningen in het hoofdtooi van de EL ...

Mwah, ik zie Ajax het wel redden, en ook AZ zou zomaar door kunnen komen.
 

Mario

Well-known member
Want?

Het is de huidige nummer 6 van Roemeni?. Als je daar als nummer 3 van Nederland niet van wint heb je ook niks in die groepsfase te zoeken.

Waar hebben we dit eerder gehoord?

Nederlandse teams hebben het gewoon moeilijk tegen dit soort tegenstanders ...
 

JMD

Well-known member
Waar hebben we dit eerder gehoord?

Nederlandse teams hebben het gewoon moeilijk tegen dit soort tegenstanders ...
Klopt, maar je had ook lastigere tegenstanders kunnen treffen (afgelopen jaren Southampton, Anzhi etc.). Dit zijn gewoon klussen die je moet kunnen hebben. En AZ is trouwens vaak wel goed in Europa.
 

Forza AZ

Well-known member
Programma 4e voorronde heenwedstrijden:

20 augustus
1800 FC Dinamo Minsk(WRu)-FC Salzburg(Oos)
1800 Q?b?l? FK(Aze)-Panathinaikos FC(Gri)
1800 FC Astra Giurgiu(Roe)-AZ Alkmaar(Ned)
1900 FC Zorya Luhansk(Oek)-Legia Warszawa(Pol)
1900 AFC Ajax(Ned)-FK Jablonec(Tsj)
1900 Molde FK(Noo)-R. Standard de Li?ge(Bel)
1900 PAOK FC(Gri)-Br?ndby IF(Den)
1900 FC Slovan Liberec(Tsj)-HNK Hajduk Split(Kro)
1900 FC Krasnodar(Rus)-HJK Helsinki(Fin)
1900 AC Sparta Praha(Tsj)-FC Thun(Zwi)
1930 FC Milsami Orhei(Mol)-AS Saint-?tienne(Fra)
2000 FC Steaua Bucureşti(Roe)-Rosenborg BK(Noo)
2000 BSC Young Boys(Zwi)-Qarabağ FK(Aze)
2000 FK Rabotnicki(Mac)-FC Rubin Kazan(Rus)
2000 Atromitos FC(Gri)-Fenerbah?e SK(Tur)
2015 MŠK Žilina(Slw)-Athletic Club(Spa)
2030 SCR Altach(Oos)-CF Os Belenenses(Por)
2030 FC Girondins de Bordeaux(Fra)-FC Kairat Almaty(Kaz)
2030 Odds BK(Noo)-Borussia Dortmund(Dui)
2050 FC Viktoria Plzeň(Tsj)-FK Vojvodina(Ser)
2100 KKS Lech Poznań(Pol)-Videoton FC(Hon)
2100 Southampton FC(Eng)-FC Midtjylland(Den)
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Ik dacht dat Ajax eerst uit moest?

Klopt. ZO kwam het idd uit de koker bij de UEFA, maar misschien dat de Tsjechen verzocht hadden te draaien, daar allevier de ploegen uit Tsjechi? thuis moesten beginnen. Verder ligt Liberec heel erg dicht bij Jablonec, dus het kan ook zijn dat de autoriteiten niet wilden dat binnen een straal van 20 km 2 EL-duels gespeeld werden. (met Ajax en Split als tegenstander)
 

Forza AZ

Well-known member
De aanvangstijd van Astra-AZ is vervroegd naar 18.00u Nederlandse tijd (ik vermoed zodat ze in Roemeni? op TV de wedstrijden van Astra en Steaua achter elkaar kunnen uitzenden).
 

Forza AZ

Well-known member
Volgens mij omdat het in Roemenie een uur later is?
Nee, het zou eerst om 20.00u Nederlandse tijd (=21.00u Roemeense tijd) beginnen. Dat staat ook nog op uefa.com.

Maar op az.nl (en in de mail die ik kreeg over de kaartverkoop) staat nu dat het om 18.00u Nederlandse tijd (=19.00u Roemeense tijd) begint.
 

leo1949

Well-known member
Ja dit is natuurlijk ook geen goed nieuws.

11885301_10203796252861803_970186143945403274_n.jpg


Ik vind dat we zelf ook de hoofdprijs moeten vragen aan Roemenen.
Stelletje zakkenrollers.
 

Forza AZ

Well-known member
Meestal zakken de clubs op het laatste moment nog wel met hun prijs in zulke situaties. Als FOX het niet uitzend verdient Astra helemaal niets, en dat zullen ze daar ook niet willen.
 

leo1949

Well-known member
Foxsports.nl doet er alles aan, maar de Roemenen werken (nog) niet mee aan de tv opname van de wedstrijd.
Het word dus duimen morgen en zoeken met de Raspberri voor een Roemeens streampje.
 

JMD

Well-known member
Foxsports.nl doet er alles aan, maar de Roemenen werken (nog) niet mee aan de tv opname van de wedstrijd.
Het word dus duimen morgen en zoeken met de Raspberri voor een Roemeens streampje.

In de laatste voorronde van de groepsfase niet eens een livestream willen verzorgen. Lekkere club dat Astra.
 

Fabian

Active member
Toch niet echt wedstrijden waarvoor je de tv gaat aanzetten.

Maar goed, ik heb ooit gedacht dat ik niet vrolijk zou worden van Ajax tegen Lausanne Sports. Alles is mogelijk.
 
Bovenaan