Twente had nooit moeten weigeren. Die hadden deze ronde gewoon overleefd. Maar ja, het is hun recht...
Dan waren de punten (waarschijnlijk) nog steeds door 6 gedeeld en hadden we nu 0 punten in plaats van de 0,5 van Go Ahead.Wat was dit weer een drama. Fairplayticket gewoon weigeren graag
Twente had nooit moeten weigeren. Die hadden deze ronde gewoon overleefd. Maar ja, het is hun recht...
Dat was Groningen vorig jaar. Heeft Twente niks mee te maken. Maar Twente had zich teruggetrokken dus maakt verder ook niet uit. Niet relevant.
Ik keek vanochtend even de samenvatting terug, maar hoorde wel flink wat publiek juichen. Was dat een bandje??
Oh verrek dat is waar. Twente ging eruit tegen een stel Kazakken.
Ik keek vanochtend even de samenvatting terug, maar hoorde wel flink wat publiek juichen. Was dat een bandje??
Qarabag uit Azerbeidzjan inderdaad, die vervolgens in de groepsfase werden uitgeschakeld ten koste van latere finalist Dnipro, door een onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd.Azerbaijanen meen ik. Qatachbach ofzo.
Qarabag uit Azerbeidzjan inderdaad, die vervolgens in de groepsfase werden uitgeschakeld ten koste van latere finalist Dnipro, door een onterecht afgekeurd doelpunt vlak voor tijd.
Had je iets anders verwacht?En Ferencvaros stelt zoals verwacht echt helemaal niks voor en verliest in deze ronde al thuis van het Bosnische Zeljeznicar.