Europa League 2015/2016

Voetbal-Coach

Administrator
Ik weet niet hoe Vitesse er voor staat nu, maar toch denk ik dat ze niet kansloos zijn als ze net zo spelen als de tweede helft van vorig seizoen.
 

delmaestro

Well-known member
Prachtige loting. Southampton heeft een prima indruk gemaakt vorig jaar. Eens zien of we daar verandering in kunnen brengen.

Lang niet meer in Engeland geweest...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik weet niet hoe Vitesse er voor staat nu, maar toch denk ik dat ze niet kansloos zijn als ze net zo spelen als de tweede helft van vorig seizoen.

Er zijn vijf basisspelers vertrokken, dus het niveau van een ingespeeld elftal in de tweede seizoenhelft gaan ze niet halen.
 

Pascallovic

Well-known member
Natuurlijk een prachtige loting voor supporters qua reizen, echter wel de zwaarste die je kon hebben. Normaal gesproken heb je wel kans tegen Engelse ploegen omdat het doorgaans tactische onbenullen zijn. Echter is een Koeman daar natuurlijk niet gevoelig voor. Dit ga je niet zomaar even redden.

AZ naar Istanbul. Op zich te doen, al weet ik niet hoe AZ er voor staat. De Turkse hel is ook wat overschat tegenwoordig.
 

delmaestro

Well-known member
Ik volg Southampton niet heel erg, maar wat is daar zoal aan spelersmutaties geweest tot nu toe. En zijn er nog basisspelers geblesseerd o.i.d.? Weet iemand dit toevallig?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Foster is nog steeds geblesseerd, dus Stekelenburg keept. Daarnaast zijn Cline en Schneiderlin vertrokken en iig Martina en Clasie aangetrokken. Verder weet ik het niet.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik volg Southampton niet heel erg, maar wat is daar zoal aan spelersmutaties geweest tot nu toe. En zijn er nog basisspelers geblesseerd o.i.d.? Weet iemand dit toevallig?

Als je kijkt naar de spelers die vorig seizoen vaak speelden, dan zijn Schneiderlin, Clyne, Alderweireld en Elia vertrokken. Daarvoor hebben ze rechtsback Soares, vleugelaanvaller Juanmi en middenvelder (duh) Clasie gehaald.

Verder is eerste doelman Forster nog geblesseerd. Daarvoor hebben ze Stekelenburg gehaald.

De verwachting is dat er nog wel een centrale verdediger bij zal komen. Verder is Jay Rodriguez weer fit, nadat hij het gehele vorige seizoen gemist heeft met een blessure.

Al met al heeft Southampton echt een goede ploeg. Maar ik acht Vitesse niet kansloos. Achterin zijn ze niet super sterk, dus daar liggen kansen.
 
Bovenaan