erka
Well-known member
Na goals van Marin, Wöber en Mikautadze zal Conceicao in de 2e helft wel de volgende Ajax reject zijn die scoort.
Kenner!!
Na goals van Marin, Wöber en Mikautadze zal Conceicao in de 2e helft wel de volgende Ajax reject zijn die scoort.
HahahahaNa goals van Marin, Wöber en Mikautadze zal Conceicao in de 2e helft wel de volgende Ajax reject zijn die scoort.
Kenner!Na goals van Marin, Wöber en Mikautadze zal Conceicao in de 2e helft wel de volgende Ajax reject zijn die scoort.
Vraag me af of het uitnodigen van dit soort gasten er niet voor zorgt dat er meer mensen afhaken dan er door de jeugd bijkomt….Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
Klopt ja. Van het weekend zat er ook eentje die het voetbal niet volgt en zich vooral bezig houdt met tennis, squash en golf.Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
Dat moet dan weer wel een ouwe lul zijn geweest.Klopt ja. Van het weekend zat er ook eentje die het voetbal niet volgt en zich vooral bezig houdt met tennis, squash en golf.
Ik niet.Lekker ingespeeld team dat Tsjechië. Ik mis alleen de blauwe strepen en de pompeblêden op hun shirt.
Helaas is dat al heel lang zo, jaaaren terug ergerde ik mij al dood aan Ali B die daar zat. Of Youp die zijn oranje lied kwam pluggen. En zo nog een hele hoop van die bn’ ers. Nodig gewoon voetballers of ex voetballers uit, wie zit nou op van die bn’ ers te wachten? Martin van Waardenberg en de Rembo’s uitgezonderd.Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
We zijn toch allemaal een andere generatie blijkbaar. De man heeft op Instagram 875.000 volgers en ik had er echt nog nooit van gehoord.Een hele bekende rapper en youtuber
Kwam ik achter toen ik hem op zocht op Google
Maar van gasten als Youp van 't Hek kon je tenminste nog zien dat het grote voetbalfans waren met in ieder geval kennis van het spelletje. Tegenwoordig worden die gasten alleen maar geselecteerd of ze bekend zijn, of ze nou wel of niet iets met voetbal hebben.Helaas is dat al heel lang zo, jaaaren terug ergerde ik mij al dood aan Ali B die daar zat. Of Youp die zijn oranje lied kwam pluggen. En zo nog een hele hoop van die bn’ ers. Nodig gewoon voetballers of ex voetballers uit, wie zit nou op van die bn’ ers te wachten? Martin van Waardenberg en de Rembo’s uitgezonderd.
Datr heeft Youp dan mee, maar Youp heeft het altijd zo enorm met zichzelf getroffen, net als Cheque van Gelder. Of eigenlijk net als heel veel BN' ers.Maar van gasten als Youp van 't Hek kon je tenminste nog zien dat het grote voetbalfans waren met in ieder geval kennis van het spelletje. Tegenwoordig worden die gasten alleen maar geselecteerd of ze bekend zijn, of ze nou wel of niet iets met voetbal hebben.
En maar proberen 'leuk' te zijn.Datr heeft Youp dan mee, maar Youp heeft het altijd zo enorm met zichzelf getroffen, net als Cheque van Gelder. Of eigenlijk net als heel veel BN' ers.
Jawel, want ik heb geen idee over wie je het hebt.Portugal kan dus wel een achterstand goedmaken. De top- en schaduwfavorieten winnen dus allemaal hun openingswedstrijd (op één na, daar gaan we het niet over hebben), al maakten enkel Duitsland en Spanje indruk.
Hongarije natuurlijk.Jawel, want ik heb geen idee over wie je het hebt.
Kroatië denk ik. Zou anders ook geen verliezende top- of schaduwfavoriet weten.Jawel, want ik heb geen idee over wie je het hebt.