EURO2024: Groep F

Satyr

Administrator
Forumleiding
9x geel en geen enkele doodschop. Beetje overdreven.

Tsjechie laat twee punten liggen
 

Batigoal

Well-known member
Zonde hoor dat die laatste kans voor Georgië er niet in ging. Je ziet dit toernooi toch vaak dat de kleinere landen hun grote kansen om de winst te pakken om zeep helpen. Uiteraard een kwaliteitsdingetje.
 

Batigoal

Well-known member
Goal voor Portugal door Bernardo Silva! Die Turkse verdediger met zijn jaren '90 cornrows-rapper-look kon er niet meer bij.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Nou, de blunder van het toernooi (of misschien wel de grootste EK-blunder ooit) is gemaakt
 

erka

Well-known member
Dit is nou echt een werkelijk belachelijke gele kaart. Turken mogen terecht klagen hier.
 

erka

Well-known member
En hiervoor zou je dus challenges kunnen invoeren per team. Zodat dit kan worden teruggedraaid.
 

JMD

Well-known member
En hiervoor zou je dus challenges kunnen invoeren per team. Zodat dit kan worden teruggedraaid.
Precies.

Er wordt lekker met kaarten gestrooid vandaag, arbitrages willen zich blijvend laten zien dit EK in niet de meest positieve manier.
De rest van het toernooi vind ik het echt wel meevallen, maar onze Duitse vrienden vandaag willen blijkbaar niet voor elkaar onderdoen qua kaarten geven
 

Batigoal

Well-known member
Op zich speelt Turkije niet eens zo slecht. Het is alleen dat Portugal (veel) beter is.

Met name Aktürkoglu vind ik altijd een leuke voetballer en onze landgenoot Kadioglu speelt een prima toernooi tot nu toe.
 

erka

Well-known member
De rest van het toernooi vind ik het echt wel meevallen, maar onze Duitse vrienden vandaag willen blijkbaar niet voor elkaar onderdoen qua kaarten geven

Ik heb me ook nog geen moment aan de arbitrage gestoord, gisteren bij Nederland misschien een beetje maar daar zat ongetwijfeld ook een stukje chauvinisme bij. Vanmiddag niet gezien, maar deze maakt geen beste indruk.

Maakt overigens weinig uit voor het resultaat want Portugal is toch veel beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan