EURO2024: Groep F

JMD

Well-known member
Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
Vraag me af of het uitnodigen van dit soort gasten er niet voor zorgt dat er meer mensen afhaken dan er door de jeugd bijkomt….

De nos heeft als nadeel dat ze reclames hebben in de rust, daar kunnen ze zelf niks aan, maar dus blijft er weinig tijd over. Als je dan ook nog nobody’s uitnodigt zullen mensen wegzappen naar de Belg, de Duitser of de bbc
 

Maasveld

Well-known member
Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
Klopt ja. Van het weekend zat er ook eentje die het voetbal niet volgt en zich vooral bezig houdt met tennis, squash en golf.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

Batigoal

Well-known member
Gefeliciteerd UG!

Overigens wel pijnlijk dat opnieuw een winnende goal volgt na een misser van de scheids. Nu zag hij de beuk van Semedo niet, waarna Portugal scoort. Gisteren ook na een niet-gegeven corner van Oostenrijk direct een doelpunt.
 

Friesland

Well-known member
Lekker ingespeeld team dat Tsjechië. Ik mis alleen de blauwe strepen en de pompeblêden op hun shirt.
 

Abubakari

Well-known member
Het is het nieuwe format. Elke keer iemand van buiten het voetbal laten aanschuiven voor de jonge kijkers.
Helaas is dat al heel lang zo, jaaaren terug ergerde ik mij al dood aan Ali B die daar zat. Of Youp die zijn oranje lied kwam pluggen. En zo nog een hele hoop van die bn’ ers. Nodig gewoon voetballers of ex voetballers uit, wie zit nou op van die bn’ ers te wachten? Martin van Waardenberg en de Rembo’s uitgezonderd.
 

JMD

Well-known member
Helaas is dat al heel lang zo, jaaaren terug ergerde ik mij al dood aan Ali B die daar zat. Of Youp die zijn oranje lied kwam pluggen. En zo nog een hele hoop van die bn’ ers. Nodig gewoon voetballers of ex voetballers uit, wie zit nou op van die bn’ ers te wachten? Martin van Waardenberg en de Rembo’s uitgezonderd.
Maar van gasten als Youp van 't Hek kon je tenminste nog zien dat het grote voetbalfans waren met in ieder geval kennis van het spelletje. Tegenwoordig worden die gasten alleen maar geselecteerd of ze bekend zijn, of ze nou wel of niet iets met voetbal hebben.
 

Abubakari

Well-known member
Maar van gasten als Youp van 't Hek kon je tenminste nog zien dat het grote voetbalfans waren met in ieder geval kennis van het spelletje. Tegenwoordig worden die gasten alleen maar geselecteerd of ze bekend zijn, of ze nou wel of niet iets met voetbal hebben.
Datr heeft Youp dan mee, maar Youp heeft het altijd zo enorm met zichzelf getroffen, net als Cheque van Gelder. Of eigenlijk net als heel veel BN' ers.
 

Kielse Rat

Well-known member
Portugal kan dus wel een achterstand goedmaken. De top- en schaduwfavorieten winnen dus allemaal hun openingswedstrijd (op één na, daar gaan we het niet over hebben), al maakten enkel Duitsland en Spanje indruk.
 

gevegt

Well-known member
Datr heeft Youp dan mee, maar Youp heeft het altijd zo enorm met zichzelf getroffen, net als Cheque van Gelder. Of eigenlijk net als heel veel BN' ers.
En maar proberen 'leuk' te zijn.
Wat ook niet helpt dat de onderwerpen kort moeten zijn. Doe je het niet, dan zakken de kijkcijfers.
 

gevegt

Well-known member
Portugal kan dus wel een achterstand goedmaken. De top- en schaduwfavorieten winnen dus allemaal hun openingswedstrijd (op één na, daar gaan we het niet over hebben), al maakten enkel Duitsland en Spanje indruk.
Jawel, want ik heb geen idee over wie je het hebt.
 
Bovenaan