EURO2024: Groep D

Joost

Well-known member
Is er al een wedstrijd geweest waarin we wel het eindsignaal hebben gezien en niet naar een eindeloze herhaling hebben gekeken.
 

Abubakari

Well-known member
Ze hebben er eens veertien meegemaakt in één wedstrijd, maar goed dat was tegen Gibraltar.
Op de wind van gister kun je niet zeilen.

Sluit niet uit dat de Fransen vrijdag een stuk beter voor de dag komen, maar de grote scherpte is er nog niet en dat biedt hoop.
 

Kielse Rat

Well-known member
Op de wind van gister kun je niet zeilen.

Sluit niet uit dat de Fransen vrijdag een stuk beter voor de dag komen, maar de grote scherpte is er nog niet en dat biedt hoop.
Ik geef Nederland een goede kans om een resultaat te halen tegen Frankrijk. Het enige probleem is dat Frankrijk niet goed hoeft te spelen om te winnen, dat hebben ze wederom laten zien vandaag.
 

erka

Well-known member
Ik heb me echt gestoord aan zijn actie dat ie 5 meter het veld in liep na zijn blessure en toen weer ging zitten. Wat mij betreft houdt hij het hele toernooi erg veel last van zijn neus.
 

JMD

Well-known member
Als Mbappe vrijdag niet mee kan doen dan zou dat het 2e duel op rij zijn dat de tegenstander zijn topspeler mist. Enige nadeel mbt vrijdag: Frankrijk heeft heeele goede vervangers
 
Bovenaan