EURO2024: Groep D

Hankie

Well-known member
Ik vind dat trouwens onbegrijpelijk dat we het in deze tijd, waarin we de VAR hebben, blijkbaar prima vinden dat corners onterecht of juist niet worden gegeven. Kleine moeite dat een VAR even een seintje geeft van "psst, het is een corner".
Ja of de 4e man had dat ook makkelijk kunnen zien. Zijn toch cruciale details.
 

JMD

Well-known member
Ik vind dat trouwens onbegrijpelijk dat we het in deze tijd, waarin we de VAR hebben, blijkbaar prima vinden dat corners onterecht of juist niet worden gegeven. Kleine moeite dat een VAR even een seintje geeft van "psst, het is een corner".
Aan de ene kant mee eens, maar aan de andere kant: wil je dat dan ook doen voor inworpen enz? Waar trek je de grens? En verder was in dit geval duidelijk zichtbaar dat het een corner was, maar dat is ook niet altijd zo en dan zit je weer lang te wachten op een VAR.
Dit soort zaken kan je beter oplossen door elk team 1 of 2x een 'interventie' te geven (zoals bij bv hockey).
 

Batigoal

Well-known member
Aan de ene kant mee eens, maar aan de andere kant: wil je dat dan ook doen voor inworpen enz? Waar trek je de grens? En verder was in dit geval duidelijk zichtbaar dat het een corner was, maar dat is ook niet altijd zo en dan zit je weer lang te wachten op een VAR.
Dit soort zaken kan je beter oplossen door elk team 1 of 2x een 'interventie' te geven (zoals bij bv hockey).
Een corner vind ik een gevaarlijker moment dan een inworp.

Wat een misser van Mbappé.
 

gevegt

Well-known member
Zal je zien dat dit de slechtste wedstrijd van Frankrijk is in dit toernooi.
Hebben wij weer.
 

gevegt

Well-known member
Als een Franse speler denkt dat hij wordt aangeraakt grijpen ze direct naar het hoofd, alsof ze een doodsklap er tegen hebben gehad.
 

erka

Well-known member
Dit is wel by far de slechtste wedstrijd van het toernooi. Alleen maar bijzaken.
 
Bovenaan