EURO 2021

Mario

Well-known member
Voor het eerst in de historie tegen Georgië, van de 54 Europese lidstaten heeft Oranje daarnaast nog nooit tegen Azerbaijan, Kosovo en Litouwen gespeeld. Afgelopen week was de primeur tegen Gibraltar, en Macedonië volgt later dit jaar.
 

JMD

Well-known member
Macedonië hebben we al tegen gespeeld in de kwalificatie voor de WK's van 2006 en 2010...

Er is nu alleen naamswijziging, het land heet nu Noord Macedonië i.p.v. Voormalig Joegoslavische Republiek Macedonië
 

Mario

Well-known member
Macedonië hebben we al tegen gespeeld in de kwalificatie voor de WK's van 2006 en 2010...

Er is nu alleen naamswijziging, het land heet nu Noord Macedonië i.p.v. Voormalig Joegoslavische Republiek Macedonië

Foutje, ik bedoelde Montenegro
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Dublin dreigt de EK-duels kwijt te raken, ze kunnen niet garanderen dat er toeschouwers bij de EK-duels kunnen zijn, dat laatste is een eis van de UEFA.

In Amsterdam is het plan voorlopig 12.000 man, dat kan nog lager of hoger worden al naar gelang de situatie tegen die tijd, maar 12.000 is het uitgangspunt.
Ook Glasgow gaat 12.000 man toelaten tot Hampden Park.
 

ALenstra

Well-known member
Behalve Dublin schijnt Bilbao ook nog niet zeker te zijn. Verder heeft de Beierse minister president Marcus Söder zijn twijfels uitgesproken over München.
 

Mario

Well-known member
Heel veel mensen die een kaartje hebben, kunnen niet gaan. Ik ben benieuwd hoe ze die opnieuw gaan verdelen. Loten? En dan moet men dus ook bereid zijn om te gaan testen.
 

ALenstra

Well-known member
Ik denk dat ze gaan besluiten om geen buitenlands publiek toe te laten. Verder zullen mensen niet gaan omdat ze zich niet willen laten testen. Of dat helpt is een andere vraag.
 

Makanaky

Well-known member
Hou dit toch gewoon in Qatar. Komen de misstanden door de vervroegde media-aandacht nóg eerder en schrijnender aan het licht en kunnen we gelijk een streep zetten door 2022. Komt er ook aanzienlijk meer ruimte vrij op de kalender.
 

ALenstra

Well-known member
Zoals de zaken er voor staan zijn Bilbao, Dublin, München en Rome nog niet zeker. Deze steden hebben tot 19 april om aan alle eisen van de UEFA te voldoen. De overige acht steden zijn zeker. Boedapest schijnt zelfs met volle capaciteit te schermen.
 

ALenstra

Well-known member
In de VI lees ik dat de stadions van Tottenham Hotspur en Newcastle United ook achter de hand gehouden worden.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hier heeft de media gerapporteerd dat Glasgow een of meer wedstrijden van Dublin kan overnemen als Dublin afhaakt.
 
Bovenaan