EURO 2021

JMD

Well-known member
De UEFA heeft geëist dat er bij de duels van het EK komende zomer toeschouwers op de tribune zitten.
 

Mario

Well-known member
Een EK zonder publiek is geen reet aan, ik vindt het nu al niets met die lege tribunes in de Eredivisie. Hopelijk zijn er tegen die tijd genoeg prikken gezet dat er weer mensen de stadions in kunnen.

Maar goed, in de zomer zullen de straten wel weer Oranje kleuren en kruipen we ook bij elkaar voor de tv. Ik mag hopen dat de avondklok dan ook is opgeheven.
 

JMD

Well-known member
Een EK zonder publiek is geen reet aan, ik vindt het nu al niets met die lege tribunes in de Eredivisie. Hopelijk zijn er tegen die tijd genoeg prikken gezet dat er weer mensen de stadions in kunnen.

Maar goed, in de zomer zullen de straten wel weer Oranje kleuren en kruipen we ook bij elkaar voor de tv. Ik mag hopen dat de avondklok dan ook is opgeheven.
Dat laatste gaat misschien net lukken, alhoewel de regering volgens mij wel blij is met die avondklok, het geeft ze toch macht, daarom verdwijnt het ook steeds van boven op die stapel... :p
Hopelijk tegen die tijd dus een nieuwe regering, maar als Rutte en De Jonge daar in zitten geef ik weinig kans. ;)
 

Forza AZ

Well-known member
Dat laatste gaat misschien net lukken, alhoewel de regering volgens mij wel blij is met die avondklok, het geeft ze toch macht, daarom verdwijnt het ook steeds van boven op die stapel... :p
Het ligt ook wel boven op de stapel, ze zeggen er alleen niet bij dat het versoepelen begint vanaf de onderkant van de stapel. ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

ALenstra

Well-known member
De Duitse politica Dagmar Freitag heeft de uitspraken van de Aleksander Ceferin scherp bekritiseerd. Volgens haar bepalen de autoriteiten en niet de UEFA of er publiek toegelaten mag worden.
 

Forza AZ

Well-known member
De Duitse politica Dagmar Freitag heeft de uitspraken van de Aleksander Ceferin scherp bekritiseerd. Volgens haar bepalen de autoriteiten en niet de UEFA of er publiek toegelaten mag worden.
Daar heeft ze helemaal gelijk in, maar de UEFA bepaald wel waar er gespeeld gaat worden en zou dus kunnen zorgen dat alle wedstrijden op lokaties plaatsvinden waar toeschouwers wel welkom zijn.
 

ALenstra

Well-known member
Kopenhagen en St.Petersburg hebben aangegeven dat er publiek toegelaten wordt bij hun wedstrijden. In Kopenhagen kunnen 11.000 tot 12.00 toeschouwers komen. In St.Petersburg verwacht men 50% bezetting in een stadion waar ongeveer 67.000 mensen in kunnen.
 

ALenstra

Well-known member
Twee verdere oefenwedstrijden voor Oranje in de aanloop naar het EK. Op 2 juni tegen Schotland tijdens het trainingskamp in Portugal en op 6 juni in Enschede tegen Georgie.
 
Bovenaan