EURO 2021

Joost

Well-known member
Dank je, ik zal zeker wat posten hier, ik ga naar 3 wedstrijden in totaal, inclusief The Oval van Glentoran, een heel oud, maar ook heel historisch, stadion. In Noord-Ierland gaat de Premiership gewoon door tijdens interlandweekenden, wat mij de kans geeft om e.e.a. te combineren.

Ik heb Nederland al uit tegen Engeland, Wales en Schotland (2x) gezien, dus ik wilde wel het rijtje volmaken!

Je eerste keer op The Oval?
 

Forza AZ

Well-known member
Ik begrijp dat Azerbeidsjan uitgeschakeld is? Terwijl er straks groepswedstrijden in Baku zijn.

Dat klopt. Ze kunnen niet meer bij de eerste 2 in hun groep eindigen. En in hun Nations League Divisie D zijn ze 7e ge?indigd en van de 6 die hoger staan, zijn er sinds gisteren 4 ook kansloos om bij de top 2 in hun groep te eindigen. En dus is Azerbeidzjan ook uitgeschakeld voor de play-offs.
 

Mario

Well-known member
Dat zou zomaar kunnen, ik moet ook nog zien of Roemeni? zich zal plaatsen.

Als Roemeni? zich trouwens niet direct plaatst voor het EK, dan is Oranje (mist we ons plaatsen) zeker van een derde thuisduel in Amsterdam komende zomer.
 

Tobcoach

New member
Volgens mij staan de play-offs vanuit de Nations League D nu zo goed als vast. Kosovo dat gisteren werd uitgeschakeld voor directe plaatsing was eigenlijk nog de enige onzekere factor. Noord-Macedoni? heeft alleen nog een mathematische kans op directe plaatsing. Dat betekent dat de play-offs voor de NLD er als volgt uitzien:

Georgi? - Wit-Rusland
Noord-Macedoni? - Kosovo

In het hoogst onwaarschijnlijke geval dat Noord-Macedoni? zich toch direct plaatst, wordt het:

Georgi? - Luxemburg
Kosovo - Wit-Rusland

Halve finales zijn op 26 maart 2020, finale op 31 maart 2020.
 

erka

Well-known member
Dat is mooi inderdaad!

Nu wordt het wel eens tijd voor Cyprus, Isr?el en Bosni?. Die laatste twee hebben ooit wel het WK gehaald trouwens.
 

Pascallovic

Well-known member
Roemenie 0-2 achter thuis tegen Zweden. Bij deze stand gaan zij zich waarschijnlijk niet rechtstreeks kwalificeren voor het EK (wel nog kans via de play-offs), waardoor Nederland bij een gelijkspel morgen zeker is van 3 thuiswedstrijden in de Cruijff Arena in de groepsfase.
 
Bovenaan