EURO 2021

Mario

Well-known member
Toch ook wel een keer prettig om thuis te beginnen aan de kwalificatie, normaal moeten we altijd eerst uit en leveren we meteen punten in. Vanwege de NL finales, spelen we onze volgende kwalificatiewedstrijden wel pas na de zomer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
EURO 2020

EURO 2020

In dat kader zou het lekker zijn alles we tegen de Duitser weer punten pakken. Dan sta je niet op een extreme straatlengte achter bij het hervatten van de kwalificatie.
Zo?n Noord-Ierland kan zomaar twaalf punten hebben in juni. Die treffen Duitsland en Nederland pas in het tweede deel van de kwalificatie.
 

Maasveld

Well-known member
In dat kader zou het lekker zijn alles we tegen de Duitser weer punten pakken. Dan sta je niet op een extreme straatlengte achter bij het hervatten van de kwalificatie.
Zo?n Noord-Ierland kan zomaar twaalf punten hebben in juni. Die treffen Duitsland en Nederland pas in het tweede deel van de kwalificatie.
Waarom zou je je druk moeten maken om Noord-Ierland?
 

erka

Well-known member
Stuk van gezien. Als Sergio Padt weggaat dan ga ik ervan uit dat Groningen wel een poging waagt bij Koselev. Die kan het echt wel.
 

Forza AZ

Well-known member
Virtuele plaatsing voor EK en play-offs na speelronde 1 (bij gelijke stand heb ik het land uit de hoogste Pot gepakt voor directe kwalificatie):

eindronde EK
play-offs

Divisie A
1.Zwitserland
Portugal
Nederland
Engeland

5.Belgi?
6.Frankrijk
7.Spanje
8.Itali?
9.Kroati?
10.Polen

11.Duitsland
12.IJsland

Divisie B
1.Bosni? Hercegovina
2.Oekra?ne
3.Denemarken

4.Zweden
5.Rusland
6.Oostenrijk
7.Wales

8.Tsjechi?
9.Slowakije
10.Turkije
11.Ierland
12.Noord Ierland


Divisie C
1.Schotland
2.Noorwegen
3.Servi?
4.Finland

5.Bulgarije
6.Isra?l
7.Hongarije
8.Roemeni?
9.Griekenland
10.Albani?
11.Montenegro
12.Cyprus

13.Estland
14.Sloveni?
15.Litouwen

Divisie D
1.Georgi?
2.Macedoni?
3.Kosovo
4.Wit Rusland

5.Luxemburg
6.Armeni?
7.Azerbeidzjan
8.Kazachstan
9.Moldavi?
10.Gibraltar
11.F?r?r Eilanden
12.Letland
13.Liechtenstein
14.Andorra
15.Malta
16.San Marino

play-off A
Belgi?-Oostenrijk/Wales *
Duitsland-Rusland/Oostenrijk *

play-off B
Bosni? Hercegovina-Rusland/Oostenrijk/Wales *
Oekra?ne-Denemarken

play-off C
Schotland-Finland
Noorwegen-Servi?

play-off D
Georgi?-Armeni?
Kosovo-Wit Rusland

*: Rusland, Oostenrijk en Wales worden door loting verdeeld over play-off A (2) en play-off B (1)
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Voor wie tijd teveel heeft: Kijk Hongarije - Kroatie even helemaal, geweldige pot, met enkelbrekers, ellebogen, kapotte shirts, scrimmages en een waarschijnlijke nederlaag voor de Kroaten
 

Batigoal

Well-known member
Alleskunner Eren Zahavi met een hattrick tegen Oostenrijk. Het is toch jammer dat hij niet in een grote Europese competitie heeft gespeeld.
 

SanMark.

Well-known member
Ronaldo eruit met een hamstring blessure. Dat zou met het oog op de CL niet zo verkeerd zijn als het een week of 3 duurt.
 

U.G.

Well-known member
Ronaldo eruit met een hamstring blessure. Dat zou met het oog op de CL niet zo verkeerd zijn als het een week of 3 duurt.

Hij heeft ook lopen overdrijven in de laatste 2 interlands. Hij had deze wedstrijden gewoon moeten laten schieten, en bovendien kan ik alleen maar constateren dat Portugal tegenwoordig ( veel ) beter speelt zonder dan met (zo'n) Ronaldo. Je kan niet maandenlang wegblijven en dan weer doodleuk je supermanpakkie opeisen. Fucking geforceerde shit stresst heel dat elftal, en fuck deze bondscoach ook.

Hij gaat gewoon wel spelen tegen Ajax, maar lang niet fit.

Trouwens hoe zat het met VAR in deze wedstrijden, de UEFA gebruikt het in de CL wel maar hier dan weer niet..ik bedoel, op dit punt, of we doen het nu gewoon helemaal wel of we doen het niet.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Hij heeft ook lopen overdrijven in de laatste 2 interlands. Hij had deze wedstrijden gewoon moeten laten schieten, en bovendien kan ik alleen maar constateren dat Portugal tegenwoordig ( veel ) beter speelt zonder dan met (zo'n) Ronaldo. Je kan niet maandenlang wegblijven en dan weer doodleuk je supermanpakkie opeisen. Fucking geforceerde shit stresst heel dat elftal, en fuck deze bondscoach ook.

Hij gaat gewoon wel spelen tegen Ajax, maar lang niet fit.

Trouwens hoe zat het met VAR in deze wedstrijden, de UEFA gebruikt het in de CL wel maar hier dan weer niet..ik bedoel, op dit punt, of we doen het nu gewoon helemaal wel of we doen het niet.

Ik kan me voorstellen dat VAR in de kwalificatie lastiger zal zijn om te doen in de hele kleine landen die maar in kleine stadions spelen.
 
Bovenaan