Waarom zou je je druk moeten maken om Noord-Ierland?In dat kader zou het lekker zijn alles we tegen de Duitser weer punten pakken. Dan sta je niet op een extreme straatlengte achter bij het hervatten van de kwalificatie.
Zo?n Noord-Ierland kan zomaar twaalf punten hebben in juni. Die treffen Duitsland en Nederland pas in het tweede deel van de kwalificatie.
Daar moet je gewoon 6 punten van pakken.
Als ze nog bestaan voor Euro 2020 wel ja.
Hup Moldavi?, Hup Koselev!
Stuk van gezien. Als Sergio Padt weggaat dan ga ik ervan uit dat Groningen wel een poging waagt bij Koselev. Die kan het echt wel.
Ronaldo eruit met een hamstring blessure. Dat zou met het oog op de CL niet zo verkeerd zijn als het een week of 3 duurt.
Hij heeft ook lopen overdrijven in de laatste 2 interlands. Hij had deze wedstrijden gewoon moeten laten schieten, en bovendien kan ik alleen maar constateren dat Portugal tegenwoordig ( veel ) beter speelt zonder dan met (zo'n) Ronaldo. Je kan niet maandenlang wegblijven en dan weer doodleuk je supermanpakkie opeisen. Fucking geforceerde shit stresst heel dat elftal, en fuck deze bondscoach ook.
Hij gaat gewoon wel spelen tegen Ajax, maar lang niet fit.
Trouwens hoe zat het met VAR in deze wedstrijden, de UEFA gebruikt het in de CL wel maar hier dan weer niet..ik bedoel, op dit punt, of we doen het nu gewoon helemaal wel of we doen het niet.