ESPN zoekt singles

PfauthP

New member
Voor EPSN ben ik op zoek naar leuke single voetbalfans, voor het datingprogramma Voetbaldates! Ben of ken jij iemand die op zoek is naar iemand om gezellig mee op de bank te ploffen om een wedstrijd te kijken of samen naar het stadion te trekken? Voor een datingprogramma van sportzender ESPN zoeken wij singles die supporter zijn van een van de volgende voetbalclubs. Zeker voor de kleine clubs zijn wij nog naar leuke mensen op zoek. Bij sommige clubs hebben een specifieke zoekopdracht, maar zien we ook graag algemene aanmeldingen:

• PSV
• Go Ahead Eagles (We zoeken in ieder geval nog een man tussen de 28 en 38 jaar)
• Cambuur
• Ajax
• Feyenoord
• AZ (Fitte man tussen 68 en 76 jaar)
• NEC
• Sparta (Stoere, avontuurlijke vrouw tussen de 45 en 57 jaar)
• Fortuna Sittard
• Willem II
Link naar video-oproepjes: http://www.espn.nl/video/clip?id=9930319

Ben of ken jij iemand die dit leuk vindt?

Mail je naam, leeftijd, favoriete club, woonplaats, telefoonnummer, recente foto en beschikbaarheid op 19/20 maart naar [email protected].

Ik hoor heel graag van je!
 

Maasveld

Well-known member
Voor EPSN ben ik op zoek naar leuke single voetbalfans, voor het datingprogramma Voetbaldates! Ben of ken jij iemand die op zoek is naar iemand om gezellig mee op de bank te ploffen om een wedstrijd te kijken of samen naar het stadion te trekken? Voor een datingprogramma van sportzender ESPN zoeken wij singles die supporter zijn van een van de volgende voetbalclubs. Zeker voor de kleine clubs zijn wij nog naar leuke mensen op zoek. Bij sommige clubs hebben een specifieke zoekopdracht, maar zien we ook graag algemene aanmeldingen:

• PSV
• Go Ahead Eagles (We zoeken in ieder geval nog een man tussen de 28 en 38 jaar)
• Cambuur
• Ajax
• Feyenoord
• AZ (Fitte man tussen 68 en 76 jaar)
• NEC
• Sparta (Stoere, avontuurlijke vrouw tussen de 45 en 57 jaar)
• Fortuna Sittard
• Willem II
Link naar video-oproepjes: http://www.espn.nl/video/clip?id=9930319

Ben of ken jij iemand die dit leuk vindt?

Mail je naam, leeftijd, favoriete club, woonplaats, telefoonnummer, recente foto en beschikbaarheid op 19/20 maart naar [email protected].

Ik hoor heel graag van je!
Graag eerst even netjes voorstellen:

 

zwammy

Well-known member
Ik ben voor NAC, mocht Jennifer Aniston zich aanmelden mag je mij een Pb sturen 👍
 

Makanaky

Well-known member
Best wel kut dit. Los van de wedstrijden is EPSN geen reet aan, waarde Faute Paul de Fapper.
 

Joost

Well-known member
Ajax, PSV en Feyenoord onder de kleine clubs scharen vind ik wel een mooie openingspost.
Maar waarom heeft Paula een gmailadres?

Maar Paula, als je toch ingangen hebt bij ESPN, zorg eens dat die slogan 'Voor de Fans, altijd en overal' ook eens wordt ingewilligd voor de Eerste Divisie.
 

zwammy

Well-known member
Idd Paula. Ik moet NAC hugodver op ratsports Twitter volgen. Das filmen vanuit een uitvak 😅🎉
 

Batigoal

Well-known member
Dat ESPN een gmail-adres als contactadres gebruikt lijkt me niet zo gebruikelijk. Ook als je een bureautje voor de werving inhuurt wordt er eigenlijk altijd wel een corporate mailadres gebruikt.
 
Bovenaan