Eredivisie: Speelronde XI

Welke elf


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Opstellingen van RKC, Feyenoord, Excelsior en AZ.
RKC WAALWIJK: Spenkelink,Lelieveld,
Adewoye,Gaari,Meijers,Lokesa,
Roemeratoe,Oukili,Cleonise,Kramer,
Stevanovic

FEYENOORD: Bijlow,Nieuwkoop,Geertruida,
Hancko,Hartman,Zerrouki,Stengs,Timber,
Paixao,Gimenez,Ivanusec

EXCELSIOR: v.Gassel,Horemans,Widell,
Nieuwpoort,Zagre,Baas,Sandra,Fitz-Jim,
Lamprou,Parrott,Driouech

AZ: Ryan,Sugawara,Bazoer,Martins Indi,
Möller Wolfe,D.de Wit,Clasie,Mijnans,
Odgaard,Pavlidis,v.Brederode

Hup RKC en Excelsior!
 

Mario

Well-known member
Lekker hoor dit. Ja, we krijgen het linkerrijtje nog maar tot op heden weinig te klagen.
 

JMD

Well-known member
Jep. En ook komende week (Zwolle thuis) winnen we gewoon. Maar dan de serie met Twente uit, Feyenoord uit en AZ uit, dan ben ik benieuwd hoe het gaat.

Volgende week is het overigens ook Feyenoord - AZ, dus dan gaat sowieso 1 van de 2 (of beide clubs) clubs punten verspelen.
 

JMD

Well-known member
Ik vind PSV hartstikke sterk, ik zou me voorlopig geen zorgen maken.
Jep. Tegen 'kleine' clubs komen we idd goed voor de dag met die heerlijke aanval van ons. Maar bij tegenstand wordt het al snel lastig, zie de CL, zie de eerste helft tegen Ajax. Uit in de Grolsch Veste, waar Twente al een seizoen ongeslagen is, uit in de Kuip, waar PSV het traditioneel lastig heeft en uit bij AZ weten we meer.
 

JMD

Well-known member
Ajax gaat nog wel mee doen op top 4 met die falers
Voor Ajax is het zaak tot de winterstop schadevrij door te komen, als dat gebeurt staan ze naw al op of rond plek 5 (het gat naar plek 5 is immers nu ook slechts 4 verliespunten). Dan goede zaken doen in de transferwindow en wie weet wat er dan idd nog mogelijk is. Ajax komt op zeker in de top 5 uit, daar durf ik wel wat op te zetten, hoe ver hoger hangt ook af van hoe de top4 verder gaat, blijven die veel winnen of stort er daar ook 1 of 2 clubs in.
 
Bovenaan