Ja, als je in het woordenboek bij betweters kijkt zie je het logo van de voetbalkantine. Als de VAR zegt geen buitenspel dan is het geen buitenspel, lijkt mij geen discussie nodig. In tegenstelling tot de 3-1 van Brobbey, daar werd Ajax gewoon genaaid.
Tsja, ik ben op zich wel fan van Brobbey, vooral van zijn interviews want er is geen speler die grappiger is. Als spits, nou ja gister maakt ie er ook twee en Akpom komt als de ruimtes wat groter worden, maar als Akpom zo doorgaat met scoren dan zal hij vast de kans eens krijgen. Brobbey had het zichzelf makkelijk gemaakt als ie er gewoon drie had gemaakt tegen PSV. Ik hoorde trouwens dat Akpom ook achter Brobbey op 10 kan.
Wat ik wel echt ongelooflijk vind is dat Ajax nieuwe buitenlandse spelers waar ze heel veel voor betalen nog steeds laten verpieteren en vereenzamen op hotelkamers. Het moet toch voor een club als Ajax mogelijk zijn een clubje mensen te hebben van verschillende nationaliteiten die buitenlandse jongens een luisterend oor bieden, begeleiden en voorkomen dat ze zich ongelukkig en eenzaam voelen waardoor ze minder presteren. Dat Akpom helemaal blij wordt van wat aandacht van John van ‘t Schip en dat dat blijkbaar de eerste keer in twee maanden was dat iemand binnen Ajax daar aandacht aan besteed heeft is toch te gek voor woorden en pure kapitaalvernietiging? En dat was al zo in de tijd van Zlatan. Echt ongelooflijk.
En dan te bedenken dat je een stuk of 12 van zulke gevallen binnen hebt gehaald waarbij het bij de één wat meer zal spelen dan bij de ander, maar toch.