Eredivisie: Speelronde XI

Welke elf


  • Totaal aantal stemmers
    7

JMD

Well-known member
Ja dit is ook gewoon een rode kaart. Echt een hele vieze.
Maar in de 16 heb je toch geen 'triple punishment' of telt dat niet met dit soort overtredingen.

Hier is de VAR voor bedoeld idd, want in eerste instantie dacht ik ook dat het gewoon een duel om de bal was.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Maar in de 16 heb je toch geen 'triple punishment' of telt dat niet met dit soort overtredingen.

Hier is de VAR voor bedoeld idd, want in eerste instantie dacht ik ook dat het gewoon een duel om de bal was.
Ontnemen van een scoringskans valt onder 'double punishment'. Ernstig gemeen spel niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Tuurlijk heeft hij dit nooit zo bedoelt, er is geen speler die dit expres doet op zo'n moment.
 

JMD

Well-known member
Ik snap dat je als Heraclesfan baalt hiervan, maar als de VAR er naar gekeken heeft dan kan je toch niet boos zijn op de beslissing, want er is naar gekeken. Je kan niet zeggen dat Kooij er snel naar keek.

Als ze even op hun smartphone kijken naar ESPN dan zien ze dat het een 100% terechte penalty is.
 

JMD

Well-known member
Dit is geen rood, maar toch ook een pittige overtreding, terecht geel.

Vrije trap gaat er bijna in.
 

JMD

Well-known member
Teze vindt het denk ik zielig voor Heracles en levert even heel eenvoudig een bal in... Ongelooflijk, zo'n bal zie je nog niet bij een eersteklasser.
 

JMD

Well-known member
PSV zet de laatste paar minuten voor rust even aan en de kansen komen, vlak voor rust is het dan raak, Schouten met de 0-2. De pass verdient een tien met een griffel
 

JMD

Well-known member
Saibari valt in na rust en raakt bijna direct geblesseerd bij een duel met een Heraclesspeler, blessure aan zijn oog.
 

JMD

Well-known member
PSV lijkt aan de winterslaap begonnen, lijkt wel op het duel tegen Volendam, toen werden we ook pas wakker toen Volendam ineens scoorde.
 
Bovenaan