En dan?Gênant dit Ajax. Mag toch hopen dat dit het einde van Steijn is.
Als dit niet gebeurt na vandaag mogen ook de resterende rvc leden eruit gekieperd worden.Gênant dit Ajax. Mag toch hopen dat dit het einde van Steijn is.
Fantastie-opstellingen, tal van spelers op andere posities zetten, nul tactiek, nul drukzetten, nul beweging zonder bal, nul opbouw, enkel lange ballen. Zeg maar alle tactische zaken waar hij verantwoordelijk voor is.Bergwijn blijft een armoedige
En dan?
Wat kan je hem eigenlijk verwijten?
Kut, daar is de megafoondebiel weer #successupporterWat een rust in het stadion
Dan is mijn middag goed.Sterke opstelling Sparta wat voor verassingen gaat zorgen vandaag en PSV de eerste nederlaag gaat toebrengen.
Jij denkt dat de Spartanen vuurwerk op het veld gaan gooien? Zou mij verbazen. Staan ze toch niet om bekend?Sterke opstelling Sparta wat voor verassingen gaat zorgen vandaag
Nee, maar ik vind Sparta een goede ploeg hebben die zeker van PSV kan gaan winnen.Jij denkt dat de Spartanen vuurwerk op het veld gaan gooien? Zou mij verbazen. Staan ze toch niet om bekend?
Oh een figuurlijke verassing van de PSV-spelers dan? Aparte woordkeuze wel, maar nu begrijp ik je.Nee, maar ik vind Sparta een goede ploeg hebben die zeker van PSV kan gaan winnen.
Nogal bekend ritueel van je.Zal mij niet verbazen dat je roept dat zelfs Ajax van PSV gaat winnen.Nee, maar ik vind Sparta een goede ploeg hebben die zeker van PSV kan gaan winnen.