Eredivisie speelronde 7

Ik stem op deze poll


  • Totaal aantal stemmers
    8

Abubakari

Well-known member
Fijn om te horen dat ie bij kennis was. Hopelijk komt ie er genadig af.

De ellende hangt wel echt op alle mogelijke manieren aan Ajax dit seizoen. Maar wellicht valt dit mee.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Bemoedigend interview in onderstaande tweet met Frank van Mosselveld. Nog wel hopen dat de scans ook goed gaan zijn, maar dat hij op het veld al aanspreekbaar was, is een goed teken.

Is trouwens voor het eerst dat ik hoor dat de protocollen rondom dit soort situaties zijn aangepast na die tragische gebeurtenis met Nouri. Ik vind het nog steeds verschrikkelijk wat er met die jongen gebeurd is. Maar wel heel positief om te horen wat er uit voort is gekomen. Ook vandaag was de hele procedure in no time op gang. Geen moment van aarzeling. Binnen een handvol seconden het medische personeel, de defibrillator en de afzetdoeken op het veld. Dat geeft een enorm eng gezicht, maar is achteraf wel super bemoedigend.

Apart avondje zo.

 

erka

Well-known member
Inderdaad goed nieuws. Wel opmerken dat 'aanspreekbaar' niks zegt over de ernst van de klachten, dat kun je pas na 48-72 uur echt zeggen. Heb ik ooit geleerd van een vriend van mij die in het UMCG werkt.
 

Mario

Well-known member
Fijn om te horen dat hij bij kennis is, hopelijk valt de schade mee. Dit soort momenten wil.je zo min mogelijk meemaken.
 

De Wolf

Well-known member
Ik moest gisteravond denken aan Cech. Dat was ook een ongelukkige botsing. Hopelijk dat het voor Vaessen iets minder ergere gevolgen heeft.
 

Bernardo

Well-known member
Hoeveel krediet heeft Noppert nog? Elke andere keeper was nu al gepasseerd, al is het alternatief ook niks natuurlijk. Had Heerenveen nu Mous nog maar gehad.
 
Bovenaan