Eredivisie speelronde 7

Ik stem op deze poll


  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Wat mij altijd opvalt is dat de spelers direct in de gaten hebben als het ernstig is. Van beide kanten.
Dus andersom ook.
Kramer stond aan de andere kant van het veld gelijk als een gek te zwaaien. Die zag het meteen. Geen idee wat er precies is, maar dat het heel erg serieus is dat was meteen duidelijk.

Valt in het niet bij wat die spelers en al helemaal de familie nu voelen. Maar ik voel me echt helemaal beroerd nu. De enige reden dat ik blijf kijken is dat ik hoop op goed nieuws.
 

Batigoal

Well-known member
Kramer stond aan de andere kant van het veld gelijk als een gek te zwaaien. Die zag het meteen. Geen idee wat er precies is, maar dat het heel erg serieus is dat was meteen duidelijk.

Valt in het niet bij wat die spelers en al helemaal de familie nu voelen. Maar ik voel me echt helemaal beroerd nu. De enige reden dat ik blijf kijken is dat ik hoop op goed nieuws.
Inderdaad. Bah, steen in de maag.
 

gevegt

Well-known member
Kramer stond aan de andere kant van het veld gelijk als een gek te zwaaien. Die zag het meteen. Geen idee wat er precies is, maar dat het heel erg serieus is dat was meteen duidelijk.
Dat bedoel ik dus. Ook een beetje scheidsrechter weet heus wel wanneer een overtreding echt hard aankomt.
Misschien voor jou een vreemd voorbeeld, een beetje ouder weet dat ook als de baby huilt. Je hoort gewoon het verschil.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Beide ploegen een gezamenlijke ronde over het veld. Sommige spelers ontzettend emotioneel. Intense beelden.
 
Bovenaan