Eredivisie speelronde 7

Ik stem op deze poll


  • Totaal aantal stemmers
    8

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hele leuke Gelderse derby! Mooi sfeertje, veel strijd en het spel golft op en neer.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hoeveel krediet heeft Noppert nog? Elke andere keeper was nu al gepasseerd, al is het alternatief ook niks natuurlijk. Had Heerenveen nu Mous nog maar gehad.

Al drie fouten dit seizoen. Dat is te veel. M.i. echter nog geen reden om nu hem te wisselen.
 

ALenstra

Well-known member
Alois Oroz kopt de 1-2 binnen voor Vitesse en dat kunnen de thuisfans niet zo waarderen. Wedstrijd stil gelegd.
 

Pieros

Active member
Klote, Vitesse komt op 1-2 in de 90ste minuut. Wedstrijd tijdelijk gestaakt, flesje water over de boarding gegooid.
 

JMD

Well-known member
NEC verliest voor mijn gevoel opvallend vaak de derby... Dat was rond de eeuwwisseling gewoon een gevolg van het feit dat Vitesse een topclub was, maar gezien de huidige stand van zaken in Arnhem zou het flink meer in evenwicht moeten zijn
 

Pieros

Active member
NEC verliest voor mijn gevoel opvallend vaak de derby... Dat was rond de eeuwwisseling gewoon een gevolg van het feit dat Vitesse een topclub was, maar gezien de huidige stand van zaken in Arnhem zou het flink meer in evenwicht moeten zijn

Klopt, laatste 3 thuisedities hebben we verloren met een doelsaldo van 2-8. Op een of andere manier wil het gewoon niet lukken, al ging het de vorige editie vooral om de blunders van Cillessen.
 
Bovenaan