Is er geen beveiligingsbedrijf die de zaak op die tribune wil gaan runnen?
Oost?Bij ons hebben ze bij de Noordtribune (harde kern) volgens mij al jarenlang een beveiligings bedrijf die iedereen fouilleert.
Overigens worden wij op mijn tribune nooit gefouilleerd, staan 2 stewards die de kaartjes scannen, that's it.
Ik hoop op een leuk restant morgen middag om 1400hrs. Eens kijken of Ajax er bovenop gaat knallen.
Dat worden veel gestaakte wedstrijden van Ajax. Eind oktober gaat PSV - Ajax ook gestaakt worden denk ik als ze dit doorzetten en de RVC blijft zitten.De F-Side in ieder geval wel:
Ja en klopt.Oost?
Is ook niet echt nodig toch?
Denk dat de burgervader van Eindhoven dan al besloten heeft geen uitpubliek van Ajax toe te laten... Wordt gezellig dan.. IK ben bij dat duel, dus kan uit eerste hand verslag doen...Dat worden veel gestaakte wedstrijden van Ajax. Eind oktober gaat PSV - Ajax ook gestaakt worden denk ik als ze dit doorzetten en de RVC blijft zitten.
Ik ben toch wel benieuwd naar het waarom van deze volgorde.De F-Side in ieder geval wel:
Van boven naar beneden in de organisatie? Ik denk dat ze Mislintat oorspronkelijk ook lager hadden staan, maar nu bovenaan om te laten zien dat er al 1 weg is?Ik ben toch wel benieuwd naar het waarom van deze volgorde.
Nee, dan gaat die terug de RVC in.Gewoon tot maart geduld hebben. Is die van Halst ook weg.
Ik ben toch wel benieuwd naar het waarom van deze volgorde.
De F-Side in ieder geval wel: