Eredivisie speelronde 2

Janssen

Well-known member
Eredivisie speelronde 2

Je hebt er nu geen reet aan, maar als de spelers deze mentaliteit elke week kunnen opbrengen spelen jullie linkerrijtje.

De selectie is ontzettend dun dus dat laatste ga ik zeker niet in mee. Je moet het juist hebben van ?uitschieters? als vanavond.
 

gevegt

Well-known member
De selectie is ontzettend dun dus dat laatste ga ik zeker niet in mee. Je moet het juist hebben van “uitschieters” als vanavond.

Ok?, dus geen linkerrijtje. Toch meen ik te zien dat als jullie elke wedstrijd zo spelen als vanavond er geen strijd voor degradatie hoeft te komen.
 

Janssen

Well-known member
Ok?, dus geen linkerrijtje. Toch meen ik te zien dat als jullie elke wedstrijd zo spelen als vanavond er geen strijd voor degradatie hoeft te komen.

Ik vond het helemaal niet zo denderend maar ik lijk de enige. We zien het vrijdag wel weer.
 

Janssen

Well-known member
Ik snap wel nog steeds niet waarom die Diemers bij ons speelt. Die kan ook mee bij Vitesse/Utrecht/Heerenveen zeg maar.
 

Maasveld

Well-known member
Grot en onze backs, per direct contract inleveren a.u.b. Wat een drama. Die VAR-momentjes. Je kunt hem afkeuren, maar er zijn scheidsrechters die hem door laten gaan. Op het eind andersom ook nog een discutabel moment, maar dat was schijnbaar niet erg genoeg. Die pingel was vrij duidelijk, hartelijk dank Roel Janssen.

Je weet voor het 1ste fluitsignaal dat ie gaat vallen.
Je weet na 15 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 30 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 45 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 60 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 75 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 80 minuten dat ie gaat vallen.
Je weet na 85 minuten dat ie gaat vallen, maar toch krijg je een beetje hoop. En dan gaat dat smerige vingertje van Blom naar zijn nog smeriger oortje, en dan weet je al voldoende. Het meest frustrerende is echter nog dat Opoku de bal gewoon voor het inschuiven, maar dan weer zo dramatisch afwerkt.

Conclusie: ondanks dat we nergens recht op hadden, is dit een gemiste kans op minstens een gelijkspel. Zonde.
 

Maasveld

Well-known member
PSV'ers, hoe vinden jullie het trouwens dat PSV een keeper heeft gecontracteerd die beter is dan Zoet, maar vervolgens nog doodleuk een jaar wordt verhuurd?
 

vakx2.0

Banned
PSV'ers, hoe vinden jullie het trouwens dat PSV een keeper heeft gecontracteerd die beter is dan Zoet, maar vervolgens nog doodleuk een jaar wordt verhuurd?

Ik vond het zeer prettig - met het oog op de toekomst - om 'm te zien excelleren. Gelukkig was Zoet ook zelf weer uitstekend, gisteren. Beter als Zoet? Voorbarig en gisteren niet overtuigend bewezen. Het scenario is dus duidelijk : als Zoet komende zomer vertrekt, staat z'n vervanger al klaar. Halen we ook Lammers weer terug. Prima beleid.
 

Max

Administrator
Forumleiding
In het Nederlands elftal vind ik Zoet altijd erg matig, dus ik geloof best dat die Duitser bij VVV beter is. Alleen doet Zoet het schijnbaar acceptabel onder de lat bij PSV en bij een nieuweling moet je het altijd maar weer zien. Een Babos was bij NAC een uitstekende keeper en bij Feyenoord een bang vogeltje.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerenveen werd genoemd voor Luckassen.

Overigens is de som Blom+Ajax verder makkelijk te maken. Het is geen toeval meer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eredivisie speelronde 2

Ben je dan klaar mee PES5. Zou ook wel slechte carri?replanning zijn om
Van AZ via PSV in een jaar bij SC Heerenveen terecht te komen.
 
Bovenaan