Eredivisie speelronde 2

Schaakliefhebber

Well-known member
Het programma voor speelronde 2:

Vrijdag 17 augustus
20.00 uur FC Groningen - Willem II

Zaterdag 18 augustus
18.30 uur NAC Breda - De Graafschap
18.30 uur VVV-Venlo - Ajax
20.45 uur Fortuna Sittard - PSV
20.45 uur Heracles Almelo - ADO Den Haag

Zondag 19 augustus
12.15 uur FC Utrecht - PEC Zwolle
14.30 uur Feyenoord - Excelsior
14.30 uur FC Emmen - AZ Alkmaar
16.45 uur SC Heerenveen - Vitesse
 

delmaestro

Well-known member
Heerenveen uit. Die missen gelijk Thorsby toch? Hopelijk hier ook de volle winst pakken, want na Groningen en Heerenveen krijgen wij achtereenvolgens AZ, Ajax, PEC, ADO en Feyenoord. Willen wel een beetje bovenin blijven hangen natuurlijk...
 

JMD

Well-known member
Willem II staat op 0-1 bij Groningen via een schitterende goal van Crowley
 

erka

Well-known member
Niks van gezien, maar ik begrijp dat het wederom genieten was voor het publiek.

Wanbeleid van Nijland gaat zich een keer wreken.
 

zwammy

Well-known member
Zag een foto van het uitvak. Ik geloof dat er wel meer mensen de kaart hebben oogezegd bij Groningen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
9000 seizoenkaarten hoorde ik.

En een schuld van 3 miljoen op een verder dalende begroting.

Niet dat het bij ons lekker draait, maar Groningen zit echt wel in de shit.
 

erka

Well-known member
9000 seizoenkaarten hoorde ik.

En een schuld van 3 miljoen op een verder dalende begroting.

Niet dat het bij ons lekker draait, maar Groningen zit echt wel in de shit.

Al een paar jaar, maar het is steeds een beetje verbloemd. De laatste paar jaar (eigenlijk sinds de bekerwinst) is zowel technisch als financieel volslagen wanbeleid gevoerd. En dan zijn Groningers geen NAC-ers die maar blijven komen maar dan gaan de meeste liever wat anders doen dan te kijken naar de slechtst voetballende FCG-ploeg die ik ooit gezien heb.

Nu valt alles uit elkaar en werken de verkooptruukjes en kletspraatjes van Nijland niet meer.
 

zwammy

Well-known member
Al een paar jaar, maar het is steeds een beetje verbloemd. De laatste paar jaar (eigenlijk sinds de bekerwinst) is zowel technisch als financieel volslagen wanbeleid gevoerd. En dan zijn Groningers geen NAC-ers die maar blijven komen maar dan gaan de meeste liever wat anders doen dan te kijken naar de slechtst voetballende FCG-ploeg die ik ooit gezien heb.

Nu valt alles uit elkaar en werken de verkooptruukjes en kletspraatjes van Nijland niet meer.

Ja is eigenlijk ook wel bizar hier. Maar hier is ook de algemene tendens dat je als eerste komt voor NAC, en dan pas voor het voetbal.

Wel sund, Groningen altijd wel een leuke pot gevonden maar dat word dan ook minder in zo'n halfvolle bak.
 

Pascallovic

Well-known member
Blijft toch bijzonder. Je ziet het verval al jaren bij FC Groningen en toch blijft de leiding hetzelfde type beleid handhaven. Het wordt steeds meer overleven en we weten allemaal dat het dan vanzelf een keer misgaat. De vraag is alleen wanneer.
 
Bovenaan