Eredivisie speelronde 18

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

PES5

Administrator
Forumleiding
Het is allemaal zeer matig.

De hele eredivisie wordt met de week matiger. Buitenlands voetbal idem. Ik heb het idee dat het gemis van publiek zo langzamerhand toch alle duels meer 'gelaten' maakt. Ploegen lijken er veel minder energie in te stoppen.
 

leo1949

Well-known member
Hoe is dat eigenlijk afgelopen ?
Als er een VAR was geweest had AZ met 2 - 0 gewonnen.
Doelpunt Ajax kwam na een buitenspel waar niet voor is gefloten.
Gudmundsson werd in de hoek van de het strafschopgebied gevloerd door Alvarez,
maar arbiter Kamphuis weigerde de bal op de stip te leggen.
Boadu had vrije doortocht naar Stekelenburg, maar werd onterecht buitenspel gevlagd.
Hierdoor werd AZ een megakans door de neus geboord.
 

SanMark.

Well-known member
Als er een VAR was geweest had AZ met 2 - 0 gewonnen.
Doelpunt Ajax kwam na een buitenspel waar niet voor is gefloten.
Gudmundsson werd in de hoek van de het strafschopgebied gevloerd door Alvarez,
maar arbiter Kamphuis weigerde de bal op de stip te leggen.
Boadu had vrije doortocht naar Stekelenburg, maar werd onterecht buitenspel gevlagd.
Hierdoor werd AZ een megakans door de neus geboord.
Al met al dus een terechte overwinning van ons aller Ajax dus.
 

SanMark.

Well-known member
Rood voor Polter op aangeven van de VAR. Ik blijf het moeilijk vinden zulke kaarten.

In de slowmotion is/lijkt het 100% rood maar op volle snelheid ben je maar een fractie te laat.
 

SanMark.

Well-known member
De hele eredivisie wordt met de week matiger. Buitenlands voetbal idem. Ik heb het idee dat het gemis van publiek zo langzamerhand toch alle duels meer 'gelaten' maakt. Ploegen lijken er veel minder energie in te stoppen.
Daar lijkt het wel op. Of er word minder hard/anders getraind?
 

Abubakari

Well-known member
Als hij vandaag niet had gescoord dan had hij pas 1 doelpunt in 4 duels. Dat is dan wel weer magertjes voor de spits van de koploper.
Als telt niet, 2 goals 3 assists zijn de feiten. Maar hij had na vandaag wel op meer dan 2 goals moeten staan, dat dan weer wel.
Sowieso irritant, dat gebrek aan scherpte voor de goal. Want ik lees hier dat het matig was, daar ben ik het niet mee eens, stuk of 10 grote kansen gezien voor Ajax, met wat meer scherpte wordt het 2-6 ofzo. Vind ik niet slecht tegen een ploeg in vorm.
 

SanMark.

Well-known member
Als telt niet, 2 goals 3 assists zijn de feiten. Maar hij had na vandaag wel op meer dan 2 goals moeten staan, dat dan weer wel.
Sowieso irritant, dat gebrek aan scherpte voor de goal. Want ik lees hier dat het matig was, daar ben ik het niet mee eens, stuk of 10 grote kansen gezien voor Ajax, met wat meer scherpte wordt het 2-6 ofzo. Vind ik niet slecht tegen een ploeg in vorm.
Ik ben pas gaan kijken na de afgekeurde goal ( was de keuken aan het sausen) , en wat ik zag was een laag tempo en besluiteloosheid zo gauw je op circa 20 meter van de goal kwam.
 

Maasveld

Well-known member
Als er een VAR was geweest had AZ met 2 - 0 gewonnen.
Doelpunt Ajax kwam na een buitenspel waar niet voor is gefloten.
Gudmundsson werd in de hoek van de het strafschopgebied gevloerd door Alvarez,
maar arbiter Kamphuis weigerde de bal op de stip te leggen.
Boadu had vrije doortocht naar Stekelenburg, maar werd onterecht buitenspel gevlagd.
Hierdoor werd AZ een megakans door de neus geboord.
Ja en als Ajax een piepklein beetje scherper was hadden ze met 0-4 gewonnen.
 

Reinoud

Well-known member
Ik ben pas gaan kijken na de afgekeurde goal ( was de keuken aan het sausen) , en wat ik zag was een laag tempo en besluiteloosheid zo gauw je op circa 20 meter van de goal kwam.
Eerste helft erg leuk, tweede zeer matig. Waar Ajax begin dit seizoen wedstrijden voor rust besliste maken ze het zichzelf nu zo lastig.
 

Abubakari

Well-known member
Ik ben pas gaan kijken na de afgekeurde goal ( was de keuken aan het sausen) , en wat ik zag was een laag tempo en besluiteloosheid zo gauw je op circa 20 meter van de goal kwam.
Okay, dan kan ik het me voorstellen. Daarvoor was het beter, veel kansen. Kwam ook doordat Fortuna niet massaal ging verdedigen en ook de aanval zocht, maar toen speelde Ajax het wel goed uit, maar lieten ze een aantal grote kansen liggen.
 
Bovenaan