Eredivisie speelronde 18

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

Bernardo

Well-known member
11 wedstrijden op rij niet gewonnen in de Eredivisie. En dan heb je ook nog tegen een zooitje degradatie kandidaten gespeeld, wel erg dramatisch.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ach, nu krijgen we Feyenoord, Twente, Vitesse, AZ en Groningen. Zul je zien dat we daar 6 punten pakken.
 

Abubakari

Well-known member
... maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...
Een vlotte goal en goed geprofiteerd van balverlies met een vlotte counter, maar voor de rest die eerste twintig minuten toch ook alleen maar tegen gehouden? De wil opleggen versta ik in ieder geval wat anders onder.

Het was weer genieten vanavond in de eredivisie. Wie kansen kan creëren kan ze niet benutten, maar er waren vooral clubs die ook geen kansen kunnen creëren, wat een zaadvoetbal deze zaterdag zeg. En dan heb ik alleen de samenvattingen nog maar gezien.
 

Bonehead

Well-known member
Een vlotte goal en goed geprofiteerd van balverlies met een vlotte counter, maar voor de rest die eerste twintig minuten toch ook alleen maar tegen gehouden? De wil opleggen versta ik in ieder geval wat anders onder.

De eerste helft was die dorpsclub toch echt heer en meester.

De hegemonie wat van Ajax verwacht was werd dit seizoen is toch een stuk minder dan gedacht.

Het was weer genieten vanavond in de eredivisie. Wie kansen kan creëren kan ze niet benutten, maar er waren vooral clubs die ook geen kansen kunnen creëren, wat een zaadvoetbal deze zaterdag zeg. En dan heb ik alleen de samenvattingen nog maar gezien.

Armoe troef deze zaterdag. Ik heb bijna alles gezien en alleen 45 minuten kunnen genieten van RKC. Dat zegt alles.
 

Abubakari

Well-known member
De eerste helft was die dorpsclub toch echt heer en meester.

De hegemonie wat van Ajax verwacht was werd dit seizoen is toch een stuk minder dan gedacht.
Met zijn allen rond de zestien de bal naar voren peren in de hoop dat ie bij Zahavi of Malen terecht komt is niet wat ik onder heer en meester versta en dat is wel wat PSV zeker de laatste 25 minuten voor rust deed.

Komt ook omdat de top 4 over het algemeen niet veel te duchten heeft van de rest in de eredivisie en dus weinig laat liggen. Zelfs als ze slecht spelen winnen ze vaak nog.
 
Bovenaan