Eredivisie speelronde 18

Hups


  • Totaal aantal stemmers
    9
  • Opiniepeiling gesloten .

stc

Well-known member
Madueke geblesseerd... dus schmidt wisselt vaak om spelers fit te houden en vervolgens valt de ene na de andere uit...

Ik denk dat Schmidt gewoon te hard of fout traint, waardoor er spelers geblesseerd raken.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Dat had ik dus nooit gedaan.
stc moet gewoon antwoord op de vraag geven en niet afschuiven,

Ik geef gewoon een normaal antwoord. Gevegt weet als PSV-er precies bij wie hij moet zijn voor info over PSV bij PSV.
 

JMD

Well-known member
Wat is nou de echte plek van dit psv? Het is zo wisselvallig als wat... we hebben het gewoon lastig tegen rkc en Volendam, maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...
 

Miramar

Well-known member
Een dwerg op doel en pas in blessuretijd zit ie er eindelijk in. Gewoon hoog schieten dus
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

stc

Well-known member
Wat is nou de echte plek van dit psv? Het is zo wisselvallig als wat... we hebben het gewoon lastig tegen rkc en Volendam, maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...

Dat kan meerdere factoren hebben, waarom PSV gewoon 75% van de wedstrijden bagger speelt. Mij maakt het voor de rest niet uit hoe ze spelen, als ze maar winnen na 90-95 minuten.
 

gevegt

Well-known member
Wat is nou de echte plek van dit psv? Het is zo wisselvallig als wat... we hebben het gewoon lastig tegen rkc en Volendam, maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...
Vitesse is het meest constant. De rest gewoon niet.
Ik denk dat voor het kampioenschap Vitesse dus onze grootste concurrent is.
 
Bovenaan