Madueke geblesseerd... dus schmidt wisselt vaak om spelers fit te houden en vervolgens valt de ene na de andere uit...
Ik denk dat Schmidt gewoon te hard of fout traint, waardoor er spelers geblesseerd raken.
Madueke geblesseerd... dus schmidt wisselt vaak om spelers fit te houden en vervolgens valt de ene na de andere uit...
De informatievoorziening van stc is sowieso om te huilen.
Levert altijd half werk af.
Dat had ik dus nooit gedaan.
stc moet gewoon antwoord op de vraag geven en niet afschuiven,
Te hard trainen is tegenwoordig bijna onmogelijk met al de data die ze krijgen.Ik denk dat Schmidt gewoon te hard of fout traint, waardoor er spelers geblesseerd raken.
En zo is het.Ik geef gewoon een normaal antwoord. Gevegt weet als PSV-er precies bij wie hij moet zijn voor info over PSV bij PSV.
Dat was gewoon rood.
Nee, je duikt en je stuurt gevegt vervolgens het bos in.Ik geef gewoon een normaal antwoord. Gevegt weet als PSV-er precies bij wie hij moet zijn voor info over PSV bij PSV.
Hoezo het bos in? Wat moet ik daar doen?Nee, je duikt en je stuurt gevegt vervolgens het bos in.
Sinds wanneer niet meer?Welnee
Wat is nou de echte plek van dit psv? Het is zo wisselvallig als wat... we hebben het gewoon lastig tegen rkc en Volendam, maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...
Deze was door geen enkele keeper te houden geweest...Een dwerg op doel en pas in blessuretijd zit ie er eindelijk in. Gewoon hoog schieten dus
Vitesse is het meest constant. De rest gewoon niet.Wat is nou de echte plek van dit psv? Het is zo wisselvallig als wat... we hebben het gewoon lastig tegen rkc en Volendam, maar leggen ook Ajax 20 minuten onze wil op...
Het is al bijna 21:00 uur, dus je mag nog geen eens meer.Hoezo het bos in? Wat moet ik daar doen?
Onzin. Onze keepers hadden deze bal klemvast gehad.Deze was door geen enkele keeper te houden geweest...