Hankie
Well-known member
Aan jou hebben we ook niks. Boscagli speelt gewoon.
En Sangaré zit gewoon op de bank. Wat een prutser die JMD
Aan jou hebben we ook niks. Boscagli speelt gewoon.
Amateurs
En Sangaré zit gewoon op de bank. Wat een prutser die JMD
Domme Duitser. Weer Malen op de bank
Je maakt er een beetje een rommeltje van, dat ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand?Sangare is toch fit genoeg en is pas last minute aan de selectie toegevoegd.
Je maakt er een beetje een rommeltje van, dat ben ik niet van je gewend. Wat is er aan de hand?
Wanbeleid.geblesseerd, ziek, rust of met Jong PSV gespeeld. PSV heeft gewoon niet meer spelers.
Dat kan je beter aan PSV vragen. De startende 11 + wissels werden rond 1845 gepubliceerd op de website zonder Sangare. Later was hij toch fit en sloot hij aan bij de selectie, wat ook werd gepubliceerd door PSV op de website.
Dat zal ik zeker doen!Dat kan je beter aan PSV vragen. De startende 11 + wissels werden rond 1845 gepubliceerd op de website zonder Sangare. Later was hij toch fit en sloot hij aan bij de selectie, wat ook werd gepubliceerd door PSV op de website.
Hamstringblessure Madueke. Weer een speler er voor een paar weken uit.
Hoeveel wedstrijden heeft Malen volledig gespeeld ?Madueke geblesseerd... dus schmidt wisselt vaak om spelers fit te houden en vervolgens valt de ene na de andere uit...
Ik denk geen een...Hoeveel wedstrijden heeft Malen volledig gespeeld ?
Dat had ik dus nooit gedaan.Dat zal ik zeker doen!