Maakt dus niet veel uit, wel of geen VAR bij AZ. Maakt ook niet uit, die strafschop die ze wel kregen moesten ze de bal na afloop uit de Maas vissen.Dat was ook mijn mening zeker na een paar keer de herhaling te hebben gezien.
Niet te ver vooruitkijken. Eerst woensdag tegen Utrecht.Volgende week Ajax NU MET VAR!!!,
De Maas ligt aan de andere kant van het stadion.Maakt dus niet veel uit, wel of geen VAR bij AZ. Maakt ook niet uit, die strafschop die ze wel kregen moesten ze de bal na afloop uit de Maas vissen.
Dat zeg ik, hij schoot hem een baan om de aarde.De Maas ligt aan de andere kant van het stadion.
Madueke ligt er ook 2-3 weken uit. Gakpo en Götze gaan deze week ook niet spelen...
Wordt wel erg dun zo...
Gelukkig mogen jullie eerst tegen Fc Emmen. Dat moet met de derde keus nu ook wel te doen zijn.
Wat is er met Twente loos?
5 thuisnederlagen op rij met oa RKC, VVV, en Sparta op bezoek. En daarvoor ook nog thuis in de beker van Go Ahead Eagles verloren.
Wel een record hoorde ik net.
Maar uit lukt het nog wel aardig toch?De andere ploegen krijgen door hoe ze Twente het beste kunnen bestrijden.
Dat zou je normaal zeggen van wel, maar ook de vorige 2 seizoenen wonnen we daar niet...Gelukkig mogen jullie eerst tegen Fc Emmen. Dat moet met de derde keus nu ook wel te doen zijn.
Ik keek trouwens net even naar het competitieschema van PSV de komende weken... Na de 27e speelronde is de interlandbreak, tot die interlandbreak speelt PSV 2x tegen Feyenoord en tegen AZ, Ajax en Vitesse. Conclusie: de laatste 7 speelrondes hebben we geen enkel (op papier) topduel meer... Zowel AZ als Ajax als Vitesse als Feyenoord hebben dat nog wel.
Pikant is dat Feyenoord - Ajax op de 31e speelronde is, dus Ajax zou kampioen kunnen worden in de Kuip... Oke, dan moeten ze nog wel iets uitlopen op de rest, maar het is mogelijk. De PSV - Ajax van 2018 was ook op de 31e speeldag.
Het veld was te kortIk heb ook wel echt genoten van Lucas Woudenberg.