Eredivisie speeldag 25

JMD

Well-known member
Ik verheug me nu al op de Feyenoordsupporters die de afsluitende training de spelersgroep "vragen" om vooral niet te winnen van AZ.

Passen jullie maar op. Als jullie zo doorgaan sta je tegen die tijd gewoon op plek 3 en moet je hopen dat PSV niet te dichtbij komt. :p
 

Maasveld

Well-known member
Tja, als ze het niet doen krijgen ze natuurlijk weer de volle laag vanuit Rotterdam dat men vorig jaar wel met Ajax heeft meegedacht.
 

JMD

Well-known member
In te halen duels dus naar 8 en 9 april, vandaag bevestigd. Starttijd 18.30 en 19.15, ivm CL en EL.
 

Forza AZ

Well-known member
In te halen duels dus naar 8 en 9 april, vandaag bevestigd. Starttijd 18.30 en 19.15, ivm CL en EL.

AZ-Feyenoord begint om 18.45 op woensdag, Utrecht-Ajax om 19.15 op donderdag. Zogenaamd mag het niet later beginnen vanwege CL en EL op die avonden, maar dat is onzin, want in Engeland en Spanje laten ze wel inhaalwedstrijden spelen gelijk met de CL.
 

Joost

Well-known member
AZ-Feyenoord begint om 18.45 op woensdag, Utrecht-Ajax om 19.15 op donderdag. Zogenaamd mag het niet later beginnen vanwege CL en EL op die avonden, maar dat is onzin, want in Engeland en Spanje laten ze wel inhaalwedstrijden spelen gelijk met de CL.

Maar die duels mogen in die landen niet live op TV worden uitgezonden.
 

Forza AZ

Well-known member
Maar die duels mogen in die landen niet live op TV worden uitgezonden.

Manchester City-West Ham was op 19 februari gewoon op TV te zien om 20.30u, terwijl om 21.00u er in de CL werd gespeeld.

Ik las net wel ergens dat er een boete van 450.000 euro betaald moet worden in zo'n geval. Dat doen de Engelse clubs blijkbaar liever, dan al om 17.45u lokale tijd te moeten aftrappen.
 
Bovenaan