In de laatste 10 eredivisieduels leed Ajax 5 nederlagen. Alleen RKC (7) leed er meer in die periode.
Kresie
In de laatste 10 eredivisieduels leed Ajax 5 nederlagen. Alleen RKC (7) leed er meer in die periode.
Ik zeg ook niet dat ik het er mee eens ben. Dit zijn volgens mij de regels. Als ze hem volgens de regels nog wel kunnen schorsen moeten ze dat doen. Dat is namelijk wel op zijn plaats.
Misschien zeg ik iets heel geks, maar sinds Veltman is weggevallen is de organisatie volledig weg. Wat een gatenkaas was het vooral vandaag.
Misschien zeg ik iets heel geks, maar sinds Veltman is weggevallen is de organisatie volledig weg. Wat een gatenkaas was het vooral vandaag.
Ach het is toch een algehele malaise? Zo'n Martinez gisteren die gewoon lucht staat te dekken gisteren en met een beetje scherpe tegenstander kun je in die 4 wedstrijden 15 goals tegen krijgen. Ik heb de indruk dat het even niet uit maakt wie je opstelt. Het ergste vind ik nog dat je voorin ook helemaal niets klaar maakt. 2 goals tegen Getafe waarvan 1 Lucky in de laatste paar wedstrijden.
AFgelopen.
Hoe lang is het geleden dat Ajax 2x in 1 seizoen thuis een eredivisieduel verloor?.
Nou Wiedemeijer is tevreden over de arbitrage.
Ben benieuwd wanneer AZ - Feyenoord en Utrecht - Ajax ingehaald gaan worden. Dat waren natuurlijk al 2 mooie duels, maar gezien de huidige stand van zaken wordt dat nu nog belangrijker.
Ben benieuwd wanneer AZ - Feyenoord en Utrecht - Ajax ingehaald gaan worden. Dat waren natuurlijk al 2 mooie duels, maar gezien de huidige stand van zaken wordt dat nu nog belangrijker.
Het schijnt dat Feyenoord heeft verzocht om het inhaalduel met AZ niet in te plannen op 18 of 19 maart ivm de klassieker op 22 maart.:cab: Logischerwijs zou Utrecht - Ajax nu ook niet in die week plaatsvinden.
Waarom zou de KNVB daar in mee gaan? Iedere Eredivisie-wedstrijd moet gelijk behandeld worden, dus kan er ook voor Feyenoord-Ajax gewoon een midweekse wedstrijden gepland worden. Die was er ook geweest als Feyenoord en/of Ajax zich voor de 1/8e finale van de EL had geplaatst.
Commercieel natuurlijk zeer aanlokkelijk om ze zo laat mogelijk in te plannen. Dat zal vast ook een overweging zijn, al zullen ze dat nooit toegeven.Ze hadden de wedstrijden ook al kunnen plannen op 11 en 12 maart, dus ik snap niet waarom ze de wedstrijden nu pas in april willen laten spelen.