Eredivisie ronde drie

JMD

Well-known member
Ik zit achter het doel waar grunn moet scoren na rust en die hebben dus echt door gekloot achterin bij psv al een paar kansen gehad. Psv heel slordig

PES5

Administrator
Forumleiding
0-3 zelfs in Deventer. Gaat dit weer zo'n seizoen voor Sparta worden?
Ze hebben in ieder geval een prima team. Moeten gewoon meedoen om plek 8.

Grote misvatting is dat ze een klein budget hebben, zoals de commentator meldde. Of denken ze dat Van Bergen, BMI, Toornstra, De Japanners, Van Aanholt en eerder Hlynsson en De Guzman daar voor een appel en een ei spelen?

Mario

Well-known member
Forumleiding
Al met al geen onaardige wedstrijd..Het is duidelijk nog even zoeken, vooral achterin nog erg slordig..Maar uiteindelijk gewoon weer 3 punten bijschrijven.

JMD

Well-known member
Al met al geen onaardige wedstrijd..Het is duidelijk nog even zoeken, vooral achterin nog erg slordig..Maar uiteindelijk gewoon weer 3 punten bijschrijven.
Voor rust vond ik het op die fout van flamingo na stabiel. Na de 4-1 was het achterin gatenkaas. In dit soort wedstrijden win je hem dan wel maar ben wel heel benieuwd hoe het dan gaat tegen grotere ploegen. Het is momenteel wel heel erg opzichtig met de handrem erop

stc

Well-known member
Het begint weer lekker dit seizoen qua blessures en dat moeten de dubbele programmas nog beginnen..
Lijkt mij duidelijk dat de bank nog niet kwalitatief goed is.

Driouch komt echt tekort voor PSV.

Gelukkig heeft Pepi weer gespeeld.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

stc

Well-known member
Voor rust vond ik het op die fout van flamingo na stabiel. Na de 4-1 was het achterin gatenkaas. In dit soort wedstrijden win je hem dan wel maar ben wel heel benieuwd hoe het dan gaat tegen grotere ploegen. Het is momenteel wel heel erg opzichtig met de handrem erop
Tot en met Telstar red je het wel met dit team.

Verstuurd vanaf mijn SM-A556B met Tapatalk

Bovenaan