Eredivisie ronde drie

JMD

Well-known member
Mij benieuwen straks, we beginnen het seizoen maar weer eens met een shitload aan blessures
He, dat komt me bekend voor...

Toch opvallend dat dat bij Ajax en PSV gebeurt, we hebben beide geen dubbel programma gehad enz..

NEC en PSV beide op 9 uit 3, volgende week nog 1 ronde (PSV thuis tegen Telstar, NEC naar Fortuna) en dan na de break is het NEC - PSV. En de week erna is het PSV - Ajax, dat tegen die tijd naw ook gewoon top 3 staat, want Heracles thuis, Volendam uit en PEC thuis zouden toch voor Ajax (ook dit Ajax) 3 zeges moeten zijn

Batigoal

Well-known member
Jensen maakt de 4-0 voor FC Utrecht, Haller valt in.
Jensen doet het heel goed. Was bij Ajax ook wel fan van hem. Zou niet gek vinden als hij ook op een gegeven moment wordt teruggekocht.

Hup Ajax! Hopelijk nu wel een goeie prestatie vandaag. Met Gloukh en Fitz Jim waarschijnlijk wat meer voetbal op het middenveld.

Batigoal

Well-known member
Het loopt een stukje beter bij Ajax, er zit meer voetbal in het team. Alleen meer goals willen maar niet komen, dus het blijft spannend.

Bernardo

Well-known member
Vanmiddag even bij Utrecht - Excelsior geweest, best vermakelijk wedstrijd gezien waarin Utrecht zonder echt gas te geven vrij eenvoudig heeft gewonnen. Was nog nooit in stadion Galgenwaard geweest, mooie afsluiter van de vakantie.

Batigoal

Well-known member
Op zich was het een stuk beter vandaag met meer voetbal in je team. Logisch zou je zeggen, maar ik hoop dat Heitinga dat nu ook inziet. Jongens als Gloukh en Moro moeten altijd spelen, Fitz Jim zou ik ook absoluut niet weg doen.

Alleen kansen afmaken mogen ze wel flink aan werken, maar het is best wel ondermaats dat je hier met slechts 2-0 wint terwijl Heracles rijp was voor een monsterscore.

Bovenaan