Die floot vorige week Twente psv, wat een drama was dat, nog slechter dan kooijGrappige is wel dat Volendam bij de goals ongestraft bier op het veld kon gooien. Exemplarisch voor de inconsequente zak hooi die vd Eijk is.
Daar kunnen die supporters niets aan doen. Door de inteelt in Volendam hebben ze gewoon nog minder hersencellen dan de doorsnee supporter.Grappige is wel dat Volendam bij de goals ongestraft bier op het veld kon gooien. Exemplarisch voor de inconsequente zak hooi die vd Eijk is.
En wat te denken van al het coke snuiven daar...Daar kunnen die supporters niets aan doen. Door de inteelt in Volendam hebben ze gewoon nog minder hersencellen dan de doorsnee supporter.
Het wordt hoog tijd dat we een keer naar een wedstrijd gaan die SC Heerenveen vlagt.Gericht gooien op een grens, als we dan niet gaan staken zou het helemaal bijzonder zijn
Dat is altijd mooi. Veel plezier alvast.Zo op naar Ajax met een debutant aan mijn zijde. De kleinzoon (12) van mijn broer gaat voor het eerst naar Ajax. Volgens mijn broer heeft hij het er al weken continu over. Had hem al eens beloofd dat ik hem een keer mee zou nemen, today is the day.