Eredivisie ronde drie

Jef400

Well-known member
Grappige is wel dat Volendam bij de goals ongestraft bier op het veld kon gooien. Exemplarisch voor de inconsequente zak hooi die vd Eijk is.

gevegt

Well-known member
Grappige is wel dat Volendam bij de goals ongestraft bier op het veld kon gooien. Exemplarisch voor de inconsequente zak hooi die vd Eijk is.
Daar kunnen die supporters niets aan doen. Door de inteelt in Volendam hebben ze gewoon nog minder hersencellen dan de doorsnee supporter.

gevegt

Well-known member
Ik zie nu pas dat Bakayoko ook in het stadion aanwezig was.
Dat was waarschijnlijk speciaal voor superfan JMD.

• Leuk
Waarderingen: JMD

Abubakari

Well-known member
Zo op naar Ajax met een debutant aan mijn zijde. De kleinzoon (12) van mijn broer gaat voor het eerst naar Ajax. Volgens mijn broer heeft hij het er al weken continu over. Had hem al eens beloofd dat ik hem een keer mee zou nemen, today is the day.

Pieros

Active member
Zo op naar Ajax met een debutant aan mijn zijde. De kleinzoon (12) van mijn broer gaat voor het eerst naar Ajax. Volgens mijn broer heeft hij het er al weken continu over. Had hem al eens beloofd dat ik hem een keer mee zou nemen, today is the day.
Dat is altijd mooi. Veel plezier alvast.

JMD

Well-known member
Dat is erg mooi. Ik hoop voor hem dat Ajax wint (zal normaal gesproken ook wel lukken...).

Diep in blessuretijd 1-2, wordt het nog spannend?
Afgelopen. 1-2

Bovenaan