Eredivisie ronde 7

Hoeveel wedstrijden zie je live (op tv of in het stadion)

• 1

• 2

• 3

• 4

• 5

• 6

• 7

• 8

• 9

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
ronde.png
Alweer een ronde, het houdt niet op.
Heerenveen mag het goede gevoel meenemen en in Almelo verder, PSV gaat naar een angtgegner (ik herinner me nog een 5-0), NEC uit altijd lastig voor het haperende Feyenoord, Sparta thuis nog niet gewonnen en Fortuna ook al een tijdje zonder winst treffen elkaar op het Kasteel, PEC Zwolle vroeg in de middag tegen Almere City, Twente ontvangt NAC en Groningen zonder Rente, Peersman en Brini tegen de Eagles. Daarna mag Ajax proberen zijn eerste uitzege te boeken en RKC proberen van de nul af te komen. Afsluiter is een topper, AZ-Utrecht. Vorig seizoen gaf AZ een 3-0 voorsprong weg en werd het 3-3, in januari 2023 werd het 5-5.

Jef400

Well-known member
Ik ben sowieso op het Kasteel. Andere wedstrijden zal ik misschien op TV zien. Ligt er aan of ik vrijdag afstudeer. Dan kan de drank misschien rijkelijker vloeien als anders.

JMD

Well-known member
Ik zie live sowieso psv, rkc Ajax zal ik ook wel even aanzetten en misschien dan nog az Utrecht omdat dat idd vaak spektakel oplevert.

Feyenoord niet omdat er zaterdagavond buitenlandse topduels zijn.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij Heerenveen geen Nicolaescu, maar Karlsbakk gaat ook niet spelen. Rallis, een jeugdspeler, staat in de spits straks

PES5

Administrator
Forumleiding
Heel fijn! Groot talent.
Overigens geen jeugd meer. Officieel 1e selectie, samen met Ahmed Isaiah.

erka

Well-known member
2-1! Zoals ik vorige week al aangaf is Heerenveen erg kwetsbaar. Heracles heeft dat beter door dan Groningen.

Batigoal

Well-known member
2-1 inmiddels. Grabbelen door VD Hart
Dan heb je Van der Hart en Noppert als doelmannen. Dat is kiezen tussen twee kwaden. Verder heb ik het idee dat Heerenveen iedere keer organisatorisch verkeerd staat als de tegenstander de bal heeft.

Wel een fraaie goal van die jonge Griekse spits. Met Karlsbakk en Niculaescu als concurrenten kan hij zomaar een vaste basisplaats veroveren.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dan heb je Van der Hart en Noppert als doelmannen. Dat is kiezen tussen twee kwaden. Verder heb ik het idee dat Heerenveen iedere keer organisatorisch verkeerd staat als de tegenstander de bal heeft.

Wel een fraaie goal van die jonge Griekse spits. Met Karlsbakk en Niculaescu als concurrenten kan hij zomaar een vaste basisplaats veroveren.
Is gewoon een Nederlandse jongen met een Griekse vader. Speelt sinds zn 10e bij Heerenveen.

Verder moet je 'm na de 1-1 naar je toe trekken, maar Sebaoui zit nog niet op scoren. En dan een blunder van de keeper. Al met al geen onterechte nederlaag. Het was erg slap gister.

Seizoen van pieken en dalen. Had ik ook wel verwacht.

JMD

Well-known member
WILLEM II: Didillon-Hödl,Tirpan,
Behounek,St.Jago,Doodeman,Bosch,
Lambert,Meerveld,Sigurgeirsson,Sandra,
Vaesen

PSV: Benitez,Mauro Júnior,Flamingo,
Boscagli,Dams,Schouten,Til,Veerman,
Perisic,Pepi,Tillman

Geen Bakayoko, geen De Jong dus bij PSV vergeleken met vorige week, zitten wel op de bank.

Hups PSV!

JMD

Well-known member
PSV klooit er lustig op los, grote kans nu voor Willem II, Benitez redt.

JMD

Well-known member
Til er zo meteen maar uit, kan Tillman naar het midden en Lang naar de flank, Perisic bevalt me tot nu toe wel. En Saibari wil ik eigenlijk ook wel weer zien, voor Veerman dan maar, die vakt ook vandaag weer tegen.

JMD

Well-known member
Tempo 0
Accuratesse 0
Inzet 0
Ongelooflijk wat een baggerpot. Het is dat Willem II er niet echt uitkomt en alles (terecht) op verdedigen gooit dat je nog niet echt in gevaar bent gekomen (op 2 kansen na), maar het is zeer zwak.

Bovenaan