Eredivisie ronde 7

Hoeveel wedstrijden zie je live (op tv of in het stadion)

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • 8

  • 9


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

PES5

Administrator
Forumleiding
Dat kan, maar een gross van de spelers van vorig jaar zijn er nu ook nog. Misschien hebben vorig jaar aantal spelers boven hun niveau gespeeld, maar dat weet ik niet. Waar ze vorig jaar vele punten haalden, kunnen ze er nu bv niets van. Dat gaat er bij mij niet in.
Kijk eens naar de slotfase.

Alleen Hancko en Timber zaten vorig seizoen bij de sterkste elf.
 

JMD

Well-known member
Zwolle wint 1-0

Twente vlak voor tijd op 1-0, doelpunt uit een penalty. Go Ahead op 0-1 in Groningen

Zo meteen RKC - Ajax. Ik ben echt benieuwd. Ajax was donderdag zeer goed, maar is erg wisselvallig. Het zou typisch dit seizoen zijn als Ajax punten verspeelt bij het nog puntloze RKC, maar als ze een beetje hun niveau halen gaan ze met minstens 4 goals verschil winnen.
 

Batigoal

Well-known member
Hup Ajax! Banel en Rasmussen, hopelijk verrassen ze vandaag, maar je ziet hoe uit balans de selectie is dat je die 2 moet opstellen.
 

stc

Well-known member
Ik denk dat Ajax uiteindelijk wel gaat winnen vandaag in Waalwijk. RKC komt gewoon kwaliteit tekort dit seizoen.
 

Batigoal

Well-known member
Het is weer hetzelfde liedje; na een goede wedstrijd volgt een matige. Zou zomaar weer puntverlies kunnen opleveren en dat tegen het zwakke RKC.
 

JMD

Well-known member
Het is weer hetzelfde liedje; na een goede wedstrijd volgt een matige. Zou zomaar weer puntverlies kunnen opleveren en dat tegen het zwakke RKC.
Dit zijn zulke irritante potten om te spelen, je weet dat zodra het 0-1 wordt je eenvoudig wint, maar dat zolang die bevrijdende niet is gevallen het verschrikkelijk lastig is.
 

stc

Well-known member
Ik ben benieuwd hoe AZ en Utrecht voor de dag komen vanavond. Sowieso gaat 1 van de ploegen sowieso punten verspelen, waardoor PSV uitloopt.
 
Bovenaan