Eredivisie ronde 7

Hoeveel wedstrijden zie je live (op tv of in het stadion)

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • 8

  • 9


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

JMD

Well-known member
Pepi is een goede spits, maar die wordt nu bediend alsof De Jong er staat... Allemaal hoge voorzetten.
 

JMD

Well-known member
En dan krijg je van de scheids nog een kans op een aanval, ga je de bal terugspelen... Kansloos.

0-0 bij rust
 

JMD

Well-known member
Tillman eruit... Tenzij dat wegens 'rouleren' is snap ik dat niet. Lang erin, dat is dan in ieder geval nu 2 echte flankspelers op de flanken.
Karsdorp voor Mauro

Hups PSV!
 

JMD

Well-known member
PSV laat zich weer terugduwen, net als vorige week in Sittard lijkt het het wel te geloven na de 0-1...
 

JMD

Well-known member
Amateurisme bij PSV, Babadi met witte sokken, dat mag niet omdat ook Willem II met witte sokken speelt. Heb je spullen verdomme in orde.

Babadi voor Veerman
 

JMD

Well-known member
Haha, wat onprofessioneel om met andere kleur sokken op de bank te zitten dan je team.
Dat dus. Sowieso vreemd, want ik neem aan dat de materiaalman/vrouw de juiste tenues (incl sokken) klaarlegt.

PSV laat Willem II komen, gevaarlijk, want bij 1-2 wordt het weer een duel en dat is niet nodig. Kom op PSV, de 3e maken svp!
 

stc

Well-known member
Haha, wat onprofessioneel om met andere kleur sokken op de bank te zitten dan je team.
Dat dus. Sowieso vreemd, want ik neem aan dat de materiaalman/vrouw de juiste tenues (incl sokken) klaarlegt.

PSV laat Willem II komen, gevaarlijk, want bij 1-2 wordt het weer een duel en dat is niet nodig. Kom op PSV, de 3e maken svp!
A3 kan dit het best vertellen of hij alle juiste sokken heeft neergelegd voor de spelers.
 

JMD

Well-known member
0-2 gewonnen. Het was niet denderend van PSV, het zal dinsdag echt beter moeten tegen Sporting, anders ga je er gewoon kansloos vanaf. Sporting maakte 1,5 week terug indruk op mij.
 
Bovenaan