JMD
Well-known member
O, die kans is idd echt wel aanwezig ja, individuele kwaliteit genoeg. Maar het is qua spel gewoon echt zoveel minder dan vorig seizoen...Tweede helft gewoon weer 0-3.
O, die kans is idd echt wel aanwezig ja, individuele kwaliteit genoeg. Maar het is qua spel gewoon echt zoveel minder dan vorig seizoen...Tweede helft gewoon weer 0-3.
Dat dus. Sowieso vreemd, want ik neem aan dat de materiaalman/vrouw de juiste tenues (incl sokken) klaarlegt.Haha, wat onprofessioneel om met andere kleur sokken op de bank te zitten dan je team.
Haha, wat onprofessioneel om met andere kleur sokken op de bank te zitten dan je team.
A3 kan dit het best vertellen of hij alle juiste sokken heeft neergelegd voor de spelers.Dat dus. Sowieso vreemd, want ik neem aan dat de materiaalman/vrouw de juiste tenues (incl sokken) klaarlegt.
PSV laat Willem II komen, gevaarlijk, want bij 1-2 wordt het weer een duel en dat is niet nodig. Kom op PSV, de 3e maken svp!
Viel Spass...In Oostenrijks restaurant even ingelogd om Feyenoord te kijken. Hond is er niet bij
Past op mijn bord. Net....Viel Spass...
En hoe groot is de schnitzel?