De Groene Scout
Well-known member
Inderdaad wel een beetje een team zonder grote meneren. Houdt niet over ditWat een kloten team
Inderdaad wel een beetje een team zonder grote meneren. Houdt niet over ditWat een kloten team
Zesde/zevende plaats materiaalInderdaad wel een beetje een team zonder grote meneren. Houdt niet over dit
Een waardeloos team vol twijfelaarsFeyenoord is echt geen slecht team hoor. Moeten gewoon nog wennen aan die trainer.
Inderdaad, op elke positie een betere speler dan bij bijvoorbeeld een PSV.Feyenoord is echt geen slecht team hoor. Moeten gewoon nog wennen aan die trainer.
Zo slecht zijn ze nou ook weer niet.Een waardeloos team vol twijfelaars
Nee, maar Feyenoord heeft van de top 5 clubs wel het grootste jasje uitgedaan vergeleken met vorig seizoenZo slecht zijn ze nou ook weer niet.
Dat kan, maar een gross van de spelers van vorig jaar zijn er nu ook nog. Misschien hebben vorig jaar aantal spelers boven hun niveau gespeeld, maar dat weet ik niet. Waar ze vorig jaar vele punten haalden, kunnen ze er nu bv niets van. Dat gaat er bij mij niet in.Nee, maar Feyenoord heeft van de top 5 clubs wel het grootste jasje uitgedaan vergeleken met vorig seizoen
Ja PSV ook. Maar die winnen wel. Die trainer zal toch wel capabel zijn om de boel op de rit te krijgen? Of zijn de spelers daar aan het muiten omdat ze de trainer niet goed vinden?Feyenoord heeft alleen nog maar tegen degradatiekandidaten gespeeld. Het ergste komt nog.
Het laatste, geloof mij maar.Ja PSV ook. Maar die winnen wel. Die trainer zal toch wel capabel zijn om de boel op de rit te krijgen? Of zijn de spelers daar aan het muiten omdat ze de trainer niet goed vinden?
Want? Waarom denk je dat?Het laatste, geloof mij maar.
Ik denk dat die trainer gewoon wat tijd moet krijgen. Zo'n slechte selectie heeft Feyenoord niet denk ik.Het laatste, geloof mij maar.
Het programma voor Feyenoord de komende weken:
Girona Feyenoord
Feyenoord FC Twente
GAE Feyenoord
Benfica Feyenoord
Utrecht Feyenoord
Feyenoord Ajax
Feyenoord AZ
Feyenoord Salzburg