Eredivisie ronde 7

Hoeveel wedstrijden zie je live (op tv of in het stadion)

  • 1

  • 2

  • 3

  • 4

  • 5

  • 6

  • 7

  • 8

  • 9


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Nee, maar Feyenoord heeft van de top 5 clubs wel het grootste jasje uitgedaan vergeleken met vorig seizoen
Dat kan, maar een gross van de spelers van vorig jaar zijn er nu ook nog. Misschien hebben vorig jaar aantal spelers boven hun niveau gespeeld, maar dat weet ik niet. Waar ze vorig jaar vele punten haalden, kunnen ze er nu bv niets van. Dat gaat er bij mij niet in.
 

stc

Well-known member
Feyenoord heeft alleen nog maar tegen degradatiekandidaten gespeeld. Het ergste komt nog.
Ja PSV ook. Maar die winnen wel. Die trainer zal toch wel capabel zijn om de boel op de rit te krijgen? Of zijn de spelers daar aan het muiten omdat ze de trainer niet goed vinden?
 

JMD

Well-known member
Het laatste, geloof mij maar.
Want? Waarom denk je dat?

Ik ben echt benieuwd hoe we over 10 jaar naar de 'Slot-jaren' bij Feyenoord kijken. Was dat een periode dat een begin was van de tijd dat Feyenoord definitief weer aanhaakte bij Ajax en PSV of zeggen we over 10 jaar dat Slot gedurende 3 jaar 'overperformed' heeft met Feyenoord?

Stel dat het volgende week de Klassieker zou zijn, dan zou ik echt eerder mijn geld zetten op Ajax dan Feyenoord. Ik heb Feyenoord dit seizoen nog geen goed duel zien spelen. Ajax is soms heel zwak, maar ook soms echt weer heel goed.
 
Bovenaan