Eredivisie ronde 4

De verrasing van dit weekend is...

  • Ajax

  • Almere City

  • NAC

  • Go Ahead Eagles

  • RKC

  • Sparta speelt niet gelijk


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

stc

Well-known member
Bakayoko is echt een slechte voetballer. Hij speelt alleen voor zichzelf en ziet vaak medespelers over het hoofd.
 

JMD

Well-known member
Die moet idd nog een hele hoop stappen zetten voordat hij bij een buitenlandse topclub bepalend kan zijn. Als hij dit 'me, myself & I' spel in het buitenland laat zien is het banken. Zie Madueke.

Ik denk overigens dat hij in de basis een hele goede voetballer is, alleen denkt hij er momenteel veel te makkelijk over.
 

Joost

Well-known member
Ik snap dat VAR interpretatieverschillen kan hebben, en dat de ene het wel en de ander het niet rood vindt. Maar als je dit idd geen rood vindt dan ben je ongeschikt als VAR. Hier is weinig interpretatieverschil mogelijk...

Ben ik niet met je eens.
De VAR moet grote fouten van de scheidsrechter corrigeren waarbij de oorspronkelijke beslissing van de scheidsrechter grote waarde heeft. De gele kaart bij de eerste overtreding is te verantwoorden. De tweede overtreding is door de scheidsrechter niet waargenomen. Omdat je daarvoor rood kan geven wordt de scheidsrechter er door de VAR op geattendeerd. Het zijn voor de VAR twee totaal verschillende momenten.
 

JMD

Well-known member
Ben ik niet met je eens.
De VAR moet grote fouten van de scheidsrechter corrigeren waarbij de oorspronkelijke beslissing van de scheidsrechter grote waarde heeft. De gele kaart bij de eerste overtreding is te verantwoorden. De tweede overtreding is door de scheidsrechter niet waargenomen. Omdat je daarvoor rood kan geven wordt de scheidsrechter er door de VAR op geattendeerd. Het zijn voor de VAR twee totaal verschillende momenten.
Ik had het alleen maar over de eerste actie. De zinsnede 'dat de ene het wel en de ander het niet rood vindt' gaat erover dat je soms overtredingen hebt die de ene wel rood en de ander geen rood vindt.
Eenieder die die 1e actie van Kramer geen rood vindt is toe aan een bril.
 
Bovenaan