Hij is beter dan Robben.Bakayoko is echt een slechte voetballer. Hij speelt alleen voor zichzelf en ziet vaak medespelers over het hoofd.
Ja dat snap ik die is al een paar jaar gestopt.Hij is beter dan Robben.
De Keizer van WolverhamptonZie Madueke.
Ik snap dat VAR interpretatieverschillen kan hebben, en dat de ene het wel en de ander het niet rood vindt. Maar als je dit idd geen rood vindt dan ben je ongeschikt als VAR. Hier is weinig interpretatieverschil mogelijk...
Ik had het alleen maar over de eerste actie. De zinsnede 'dat de ene het wel en de ander het niet rood vindt' gaat erover dat je soms overtredingen hebt die de ene wel rood en de ander geen rood vindt.Ben ik niet met je eens.
De VAR moet grote fouten van de scheidsrechter corrigeren waarbij de oorspronkelijke beslissing van de scheidsrechter grote waarde heeft. De gele kaart bij de eerste overtreding is te verantwoorden. De tweede overtreding is door de scheidsrechter niet waargenomen. Omdat je daarvoor rood kan geven wordt de scheidsrechter er door de VAR op geattendeerd. Het zijn voor de VAR twee totaal verschillende momenten.
Ja, zijn eerste goede actie zo ongeveer in 2 jaar. Voor de rest zo wisselvallig als watDe Keizer van Wolverhampton