Eredivisie ronde 4

De verrasing van dit weekend is...

• Ajax

• Almere City

• NAC

• Go Ahead Eagles

• RKC

• Sparta speelt niet gelijk

De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Abubakari

Well-known member
Zat in de Sardijnse bergen toen die begon, toen ik kon kijken stond het 0-2. Niet helemaal verwacht. Wel heerlijk, al die zich op weer een makkie tegen Ajax verheugende Feyenoorders stil gespeeld en een hele fijne zege voor Ajax!

Abubakari

Well-known member
Neutrale commentator van ESPN ook fijn in mineurstemming.
Het stukje op teletekst is volgens mij ook door hem geschreven.😀
want Ajax kwam niet perse om te winnen vandaag.
Volgens Farioli wel.
Anyway, als Mario Been het een verdiende zege vindt zal het wel verdiend zijn.

Ik dacht dat ik dit niet verwacht had, maar aan de poll te zien ben ik helemaal niet verrast.

Abubakari

Well-known member
Omdat hij vond dat Ajax terecht won? Je lijkt wel een Feyenoord supporter
Voor een Ajax hater als Makanaky is dit natuurlijk een klap, die had niet verwacht dat Ajax zo snel alweer in de Kuip zou winnen en boven Feyenoord zou staan.
Die dacht nog jaren mogen te genieten, had zich enorm op de klassieker verheugd en dat krijgt ie dit.
Een Miramar of Hankie gun je dit niet, maar door de Makanakys is deze zege wel extra mooi.

TiMiKa

Member
Ik ben ook niet zo een Ajax liefhebber in de Nederlandse competitie, maar in deze wedstrijd was het verschil wel heel duidelijk en is de overwinning volledig terecht. Keeper van Feyenoord zal ook beter zijn best moeten gaan doen.

André

Well-known member
Mario Been kan niet anders dan Ajax de verdiende winaar noemen
En zo slecht was Ajax hiervoor ook niet en Feyenoord ook niet zo goed als werd gezegd .
Milambo was zo goed en moest in Oranje
Ik heb hem niet gezien

PES5

Administrator
Forumleiding
Wellenreuther is een mooie afleiding van waar het echt mis ging. Voor Feyenoord te hopen dat ze intern wel gezien hebben waar de problemen lagen.

Ik vond het een heel matige Klassieker, waarbij Ajax simpel overeind bleef door heel goed te staan.

• Leuk
Waarderingen: erka

Hankie

Well-known member
De keeper de schuld geven is lekker makkelijk. Het middenveld werd geneutraliseerd door Ajax en dat is de enige reden.
Het ontbreekt aan creativiteit tegen gesloten verdedigingen. Het was een 0-0 wedstijd, die zeer matig was van beide kanten. Maar de keeper beslist het duel.

Bovenaan