Eredivisie ronde 4

De verrasing van dit weekend is...

  • Ajax

  • Almere City

  • NAC

  • Go Ahead Eagles

  • RKC

  • Sparta speelt niet gelijk


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

zwammy

Well-known member
NAC was weer NAC. Maar ik hoe zoveel van.die club, die kennen zowel ofzo fout doen
 

Abubakari

Well-known member
Ik was ook in Heerenveen, niks geroken. Weet ook niet waar zwammy zat (zo te zien in het horeca gedeelte).
Wat voetbal betreft vooral na rust zeer vermakelijk, kansen over en weer, 4x paal en lat, 4 goals en uiteindelijk zijn de Friezen de winnaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

zwammy

Well-known member
Ik heb me wel vermaakt. Leuk volk die Friezen. Vak 429 zat ik. Alleen nu een vroege dienst, dat is wat minder
 
  • Leuk
Waarderingen: PES5

JMD

Well-known member
Waarom was die tribune links bij Willem II (waar volgens mij de fanatieke supporters zitten) leeg?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik was ook in Heerenveen, niks geroken. Weet ook niet waar zwammy zat (zo te zien in het horeca gedeelte).
Wat voetbal betreft vooral na rust zeer vermakelijk, kansen over en weer, 4x paal en lat, 4 goals en uiteindelijk zijn de Friezen de winnaar.
Leuk je weer even gesproken te hebben. Wat een heerlijke avond, met als hoogtepunt het uitvak van NAC op de thuistribune en totaal zonder gedoe. Zoals het kan en hoort. Gezamenlijk verantwoordelijkheid pakken en je ook daarnaar gedragen.

Verder genoten van het spel en ook de analyses achteraf. RvP hamerde op diepgang na rust en dat zag je ook perfect terug. We gaan dit jaar echt nog op onze bek, maar deze speelstijl, met lef, visie en intensiteit slaat enorm aan. De sfeer was al goed, maar wordt op die manier nog beter.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

De Groene Scout

Well-known member
Fraaie treffer van Lammers en die kopbal ban Toornstra was houdbaar.
Twente heeft het lastig. Wel de iets beter ploeg, maar te veel fouten door het felle spel van Utrecht.
Rots heeft nog niet goed gedaan even wisselen maar.
 

De Groene Scout

Well-known member
En ook deze was houdbaar voor Unnerstall. Waarom wil hij ieder bal als een volleyballer tegen houden?
Duik en druk ze naar buiten.
 
Bovenaan